Η Παρασκευιάτικη εφημερίδα πουλιέται στα περίπτερα όλο το Σαββατοκύριακο και φιλοδοξεί να ανταγωνιστεί τις παραδοσιακές εβδομαδιαίες εκδόσεις. Μεταξύ των άλλων, ο Διευθυντής της Παναγιώτης Λάμψιας καθιέρωσε ένα οικονομικό ένθετο 16 σελίδων σε χρώμα σωμόν που είναι το χαρακτηριστικό πλέον των οικονομικών ενθέτων μετά την καθιέρωση του από την βρετανική εφημερίδα Financial Times.
Με την εμπειρία δεκαετιών που διαθέτει από εβδομαδιαίες εκδόσεις, ο Λάμψιας κατάφερε να ξεφύγει από τη ροή της καθημερινότητας και να παρουσιάσει στο φύλλο της Παρασκευής μια πιο “περιοδικίστικη” έκδοση η οποία αναλύει την επικαιρότητα με μεγαλύτερη εμβάθυνση και αναλυτική προσέγγιση.
Το αναγκαίο “αλατοπίπερο” δίδεται σχολιαστικά απο είδικές στήλες ενώ το αθλητικό ρεπορτάζ καλύπτεται σε έκταση και με ισχυρές δόσεις παρασκηνίου. Πλήθος αρθρογράφων εκθέτουν τεκμηριωμένες απόψεις περί πολιτικών και κοινωνικών ζητημάτων και η σάτιρα εντάσσεται στο φύλλο με ένα πρωτότυπο storyboard από πειραγμένες φωτογραφίες. Το φύλλο της Παρασκευής περιέχει και αρκετές σελίδες τέχνης και πολιτισμού.
Συνολικά, η έκδοση του Φιλελεύθερου της Παρασκευής μπορεί να θεωρηθεί ξεχωριστό φύλλο από το καθημερινό της εφημερίδας και να πλασαριστεί με αξιώσεις στην αγορά των εβδομαδιαίων εκδόσεων.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr