"Ασφαλιστήρια με λιγότερο κόστος" τιτλοφορείται το έντυπο που εξέδωσε το υπουργείο Ανάπτυξης και περιλαμβάνει χρήσιμες πληροφορίες ώστε ο καταναλωτής να διεκδικεί αποτελεσματικά τα δικαιώματά του, σε κάθε περίπτωση σύναψης ασφαλιστικής σύμβασης.
Ο υφυπουργός Ανάπτυξης Γιάννης Παπαθανασίου ανακοίνωσε την έκδοση του θεματικού οδηγού και ανέφερε ότι ήδη έχει αρχίσει, μέσω των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολίτη, η διανομή του σε όλη τη χώρα. Το υπουργείο αναφέρει στο έντυπο ότι θα πρέπει οι καταναλωτές κατά τη διαδικασία επιλογής να ενημερώνονται για τη φερεγγυότητα των ασφαλιστικών εταιρειών, μέσω του ετήσιου ενημερωτικού δελτίου που εκδίδει και μέσω της ιστοσελίδας του που υπάρχουν τα στοιχεία των ασφαλιστικών εταιρειών που λειτουργούν στην Ελλάδα. Παράλληλα επισημαίνει ότι οι καταναλωτές πρέπει να αναζητούν εναλλακτικές προτάσεις για τις ανάγκες τους από διαφορετικές ασφαλιστικές εταιρείες, να συγκρίνουν και να επιλέγουν την ασφαλιση που ανταποκρίνεται πραγματικά σε αυτό που επιθυμούν. Υπενθυμίζει ότι θα πρέπει να διαβάζουν προσεκτικά τους όρους των συμβολαίων που υπογράφουν, ότι οι ασφαλκστικές εταιρείες είναι υποχρεωμένες να ενημερώνουν τους καταναλωτές για τα δικαιώματά τους και ότι ειδικά για την ασφάλιση του αυτοκινήτου η εταιρεία υποχρεούται να ολοκληρώσει το διακανονισμό της ζημιάς εντός 30 ημερών από την υποβολή δήλωσης του ατυχήματος. Σε όλες τις περιπτώσεις οι καταναλωτές μπορούν να υποβάλλουν ενυπόγραφη καταγγελία στο υπουργείο Ανάπτυξης και για απορίες και παράπονα μπορούν να απευθύνονται στην τηλεφωνική γραμμή καταναλωτή 1520.
Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr