Με επιστολή του προς την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, αλλά και στο Γραφείο του Πρωθυπουργού, ο κ. Κόλλιας αναφέρει ότι «συνεχίζουμε να είμαστε παρατηρητές μίας προσπάθειας διαρκούς συρρίκνωσης της ήδη υποτυπώδους οικονομικής εκπαίδευσης στο Ελληνικό Γυμνάσιο – Λύκειο. Η συρρίκνωση αυτή έχει να κάνει με την κατάργηση των μαθημάτων Αρχών Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων από τη Γ’ λυκείου, «Αρχές Οικονομίας» στην Α’ λυκείου, του μαθήματος Βασικές Αρχές Κοινωνικών Επιστημών στη Β’ λυκείου, την κατάργηση του μαθήματος της Οικιακής Οικονομίας από την Β’ Γυμνασίου, την συρρίκνωση των ωρών διδασκαλίας του μαθήματος της Οικιακής Οικονομίας κατά μία ώρα στην Α’ Γυμνασίου, την κατάργηση της ενότητας με Οικονομική θεματολογία στο μάθημα Πολιτική Παιδεία στην Α’ λυκείου.
Για ακόμα μία φορά, θέλουμε να τονίσουμε με έμφαση ότι η ενίσχυση της οικονομικής παιδείας στο εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας μας μπορεί να συμβάλει στην καλλιέργεια της οικονομικής σκέψης των πολιτών της και θεωρείται απαραίτητο στοιχείο για την οικονομική της ανάπτυξη.
Σήμερα, με τα νέα ωρολόγια προγράμματα, το σύνολο σχεδόν των μαθητών δεν έρχεται σε επαφή με την οικονομική σκέψη σε όλη τη διάρκεια των σπουδών του στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Πιο αναλυτικά, το 68,62% του πλήθους των υποψηφίων για τα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα δεν γνωρίζουν καν την ύπαρξη της Οικονομικής Επιστήμης, αφού αυτή διδάσκεται μόνο στους μαθητές της Γ΄ Λυκείου, που ακολουθούν τον Προσανατολισμό Οικονομίας και Πληροφορικής.
Παρακαλούμε όπως επανεξετάσετε την πρότασή μας για την εισαγωγή του μαθήματος «Αρχές Οικονομίας» στη Β΄ Λυκείου από το σχολικό έτος 2021 – 2022, δεδομένου ότι η οικονομική γνώση καθίσταται, ιδιαίτερα σήμερα, επιτακτική ανάγκη», αναφέρεται μεταξύ άλλων.
Επισυνάπτεται το πλήρες κείμενο της επιστολής
- Επιστολή ΟΕΕ -13-04-2021.pdf (84 Λήψεις)
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr