Η έρευνα που διεξήχθη στην Περιφέρεια Αττικής, σε δείγμα μεγαλύτερο των 1000 ερωτηθέντων, έγινε από την εταιρεία Pulse RC στο διάστημα από 12 έως 15 Απριλίου 2020.
Ειδικότερα, σχεδόν όλοι οι Έλληνες (88%) χρησιμοποιούν πλέον τακτικά (από «κάποιες φορές την εβδομάδα έως κάθε μέρα») το Ίντερνετ - και 2% μπαίνει «κάποιες φορές το μήνα».
Από όλους όσοι μπαίνουν στο Ίντερνετ «από κάποιες φορές το μήνα έως κάθε μέρα» (90% του συνόλου του δείγματος):
- το ποσοστό αυτών που πραγματοποιούν τακτικά (από κάποιες φορές την εβδομάδα έως σχεδόν κάθε μέρα) αγορές από ηλεκτρονικά καταστήματα (e-shop) στο Ίντερνετ, είναι υπερ-διπλάσιο τώρα, σε σύγκριση με πριν από την επιδημία του νέου κορονοϊού (είναι 20% - ήταν 9%) - άλλο 31% αγοράζει κάποιες φορές το μήνα.
- το ποσοστό των Ελλήνων που συναλλάσσονται τακτικά (από κάποιες φορές την εβδομάδα έως σχεδόν κάθε μέρα) ηλεκτρονικά με το Δημόσιο και τις Τράπεζες ανέρχεται στο 37% - και 38% πράττει το ίδιο κάποιες φορές το μήνα.
- σχεδόν οι έξι στους δέκα (57%) αξιοποιούν την τηλε-εργασία τακτικά. Στις πιο «ενεργές» εργατικά/επαγγελματικά ομάδες, το ποσοστό αυξάνεται στο 66% (ελεύθεροι επαγγελματίες επιχειρηματίες και δημόσιοι υπαλλήλοι) και στο 71% (ιδιωτικοί υπάλληλοι).
Για το κομμάτι της τηλε-εργασίας, το ΕΕΑ συμπεραίνει από την έρευνα ότι η κρίση της πανδημίας έχει επιδράσει καταλυτικά στη στροφή εργοδοτών και εργαζομένων προς αυτήν. Το γεγονός αυτό πρέπει να εκτιμηθεί σε βάθος χρόνου, καθώς απαιτούνται μεγάλες και ριζικές θεσμικές παρεμβάσεις από πλευράς πολιτείας, προκειμένου να τεθούν κανόνες και εκσυγχρονιστικά πλαίσια για την εδραίωσή της.
- αντίθετα, λόγω των περιοριστικών μέτρων, μειωμένο καταγράφεται το ποσοστό των καταναλωτών που τακτικά επισκέπτονται καταστήματα της περιοχής τους (τροφίμων, φαρμακεία, περίπτερα κλ.π.) για αγορά διαφόρων ειδών (52% από 71%).
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr