«Στόχος είναι κοινός: η άνοδος του Πειραιά στην παγκόσμια κατάταξη των λιμένων, η συνέχιση της επένδυσης με ταχείς ρυθμούς, ώστε να συμβάλει ακόμη περισσότερο στην ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας, να προωθήσει τις σχέσεις στον τομέα του εμπορίου, του τουρισμού, την αλυσίδα εφοδιασμού καθώς και την ενίσχυση της νέας πρωτοβουλίας παγκόσμιου εμπορίου "One Belt-One Road" της Κίνας» προσθέτει ο πρόεδρος του ΕΒΕΠ μιλώντας στην ιταλική κρατική τηλεόραση και RAI και στο Ιαπωνικό δίκτυο KYODO NEWS.
Ο κ.Κορκίδης δηλώνει ότι χωρίς αμφιβολία, η κινεζική επένδυση στο λιμάνι του Πειραιά έχει δώσει επιχειρηματικά κίνητρα στην ευρύτερη περιοχή, ενώ παράλληλα αυξάνει το επενδυτικό ενδιαφέρον ελληνικών και ξένων εταιρειών, οι οποίες στοχεύουν στη δημιουργία ξενοδοχειακών μονάδων, συνεδριακών κέντρων και κρουαζιερόπλοιων, που επωφελούνται από την αναβάθμιση της πόλης, σύμφωνα με το ΑΜΠΕ.
Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία του ΟΛΠ που επικαλείται ο πρόεδρος του ΕΒΕΠ, ο Πειραιάς διακίνησε συνολικά από όλους τους προβλήτες 4,91 εκατ. TEUs, έναντι 4,15 εκατ. TEUs έναν χρόνο πριν και «σκαρφάλωσε» από την 38η στην 32η θέση της παγκόσμιας κατάταξης. Ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 132,9 εκατ. ευρω, έναντι 111,5 εκατ. ευρώ της χρήσης 2017, παρουσιάζοντας αύξηση 19,2 %. Τα κέρδη προ φόρων ανέρχονται σε 42,3 εκατ. ευρώ, έναντι 21,2 εκατ. ευρώ της χρήσης 2017 παρουσιάζοντας αύξηση 100%.
Το καθαρό αποτέλεσμα εμφανίζεται βελτιωμένο κατά 147 % σε 27,9 εκατ. ευρω έναντι 11,3 εκατ. ευρώ της χρήσης 2017. Η ΟΛΠ θα καταβάλλει 4,8 εκατ. ευρώ ως αντάλλαγμα παραχώρησης στο Ελληνικό Δημόσιο για τη χρήση 2018 έναντι 4,1 εκατ. ευρώ το 2017. Τα διαθέσιμα ανήλθαν σε 80,9 εκατ. ευρω, έναντι 61,9 εκατ. ευρω το 2017. Το προτεινόμενο μέρισμα ανά μετοχή ανέρχεται σε 0,424ευρώ από 0,1712 ευρω το 2017 (αύξηση 148%).
«One Belt-One Road»
«"Η πρωτοβουλία "One Belt-One Road" δεν αφορά μόνο στις επιχειρηματικές επενδύσεις, αλλά αφορά και σε ανταλλαγές ανθρώπινων σχέσεων και πολιτισμών», ανέφερε παράλληλα σχετικά με την πρωτοβουλία της Κίνας «One Belt-One Road» για το παγκόσμιο εμπόριο και την ανάπτυξη του λιμανιού του Πειραιά.
Ο κ. Κορκίδης τονίζει ότι μετά την επίσκεψη του Προέδρου της Κίνας στη Ρώμη, η ιταλική κυβέρνηση αφού αντιστάθηκε στις ευρωπαϊκές και αμερικανικές πιέσεις, ανακοίνωσε ότι, θα αποτελέσει μέρος της κινεζικής πρωτοβουλίας και ότι θεωρεί τον δρόμο του μεταξιού, ως τρόπο ενίσχυσης της οικονομίας της και καλύτερης πρόσβασης στην κινεζική αγορά, παρά τις προειδοποιήσεις της ιταλικής αντιπολίτευσης πως, η Ιταλία θα γίνει "αποικία".
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr