Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
Πιο συγκεκριμένα αναφέρθηκε σε μια σειρά ευεργετικών διατάξεων για τα νησιά, όπως:
-«Με το άρθρο περί Προγραμματικών Συμβάσεων Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας, οι Δήμοι μέχρι 5.000 κατοίκους και οι μικρές Δημοτικές ενότητες, όπως τα Διαπόντια Νησιά, θα μπορούν να πάρουν στα χέρια τους την ακτοπλοϊκή διασύνδεση των τόπων τους».
-«Με την σύσταση του Συμβουλίου Επιβατικών Μεταφορών Νήσων θα γίνει μια σοβαρή προσπάθεια συντονισμού των μέσων που χρησιμοποιεί κανείς για να μεταβεί στα νησιά, καθώς αυτή τη στιγμή καθυστερούν κατά πολύ οι ενδιάμεσες συνδέσεις. Επιβάτες φεύγουν από την Κάσο να πάνε στην Κάρπαθο για να πάρουν το αεροπλάνο και χρειάζεται άλλη μία μέρα διανυκτέρευση. Το ίδιο γίνεται με τους Λειψούς και τη Λέρο, την Κίμωλο και τη Μήλο ή τους Φούρνους, την Ικαρία και τη Σάμο».
-«Επίσης, λύνουμε το πρόβλημα των Λιμενικών Ταμείων ή των Δήμων που είναι φορείς διαχείρισης λιμανιών, αλλά δεν μπορούν να εισπράξουν τα ανταποδοτικά τους τέλη. Με αυτή την πρόβλεψη θα μπορούν από δω και στο εξής να προσλαμβάνουν προσωπικό, με συμβάσεις ορισμένου χρόνου, μέσω ΑΣΕΠ. Μια ευεργετική ρύθμιση για τα λιμάνια πχ. Μπενίτσες και Παλαιοκαστρίτσα, στην Κέρκυρα».
-«Μια ακόμη ρύθμιση που θα επιταχύνει τα μικρά έργα σε μικρά λιμάνια είναι η απλοποίηση της διαδικασίας έγκρισης έργων 20,000 ευρώ, με απόφαση του οικείου Λιμενικού Ταμείου και χωρίς να αλλάζουν οι προϋποθέσεις έγκρισης. Μέχρι σήμερα για έργα μέχρι 100.000 ευρώ και αν δεν αλλάζει το γεωμετρικό σχήμα του λιμανιού, χρειαζόταν απόφαση του ΓΓ Λιμένων και Λιμενικών Υποδομών, με αποτέλεσμα μικρές βελτιωτικές παρεμβάσεις να έπρεπε να περιμένουν πολύ χρόνο για να γίνουν, λόγω γραφειοκρατίας.»
Γιώργος Αλεξάκης