Σύμφωνα με τον εντεταλμένο σύμβουλο της εταιρίας Μανώλη Γαλανάκη η διοίκηση της εταιρίας τόνισε για μία ακόμη φορά ότι στόχος της εταιρίας για την τρέχουσα χρήση είναι η διεύρυνση του μεριδίου αγοράς, η συνεχή αύξηση του κύκλου εργασιών και η μείωση των εξόδων της.
Στην διάρκεια της παρουσίασης των οικονομικών αποτελεσμάτων για το 2007, επισημάνθηκε ότι ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε κατά 3,3% σε σχέση με τη χρήση του 2006, ενώ υπήρξε μείωση του μικτού περιθωρίου κέρδους κατά 30,4% το 2006 και 26,2% το 2007.
Η μείωση αυτή όπως αναφέρθηκε οφείλεται κυρίως στην αύξηση του κόστους πωληθέντων κατά 9,6%.
Παράλληλα το κόστος των καυσίμων για τη χρήση του 2007 αυξήθηκε κατά 13,4%. Τέλος όσον αφορά τα κέρδη προ φόρων της εταιρείας το 2007 ήταν 43,5 εκ ευρώ έναντι 50,4 της χρήσης του 2006, ενώ τα κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε 13,6 εκατομμύρια ευρώ, έναντι κερδών 20,3 του 2006. Αυτό κατά κύριο λόγο όπως επισημάνθηκε , οφείλεται στην αύξηση του κόστους των καυσίμων κατά 7,8 εκατομμύρια ευρώ.
Οσον αφορά τα μερίδια αγοράς όπως έγινε γνωστό, η εταιρία στις γραμμές από Πειραιά προς Κρήτη και από Κρήτη προς Πειραιά η ΑΝΕΚ διακίνησε το 50 % των επιβατών το 53,1% των ΙΧ οχημάτων και το 66,1% των φορτηγών.
Στις γραμμές της Βόρειας Ιταλίας ( Βενετία και Αγκώνα) τα μερίδια αγοράς ανήλθαν σε 34% για τους επιβάτες , 36,7% για τα ΙΧ οχήματα και 35% για τα φορτηγά. Τέλος η γενική συνέλευση ενέκρινε την διανομή μερίσματος 5 λεπτών ανά μετοχή. Ως ημερομηνία αποκοπής του διακιώματος ορίστηκε η 2 Ιουλίου, ενώ η καταβολή του μερίσματος στους δικαιούχους θα ξεκινήσεις στις 15 Ιουλίου.
Ελένη Μπότα
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr