Αυτό καθιστά το λιμάνι της Σαγκάης το πρώτο λιμάνι στον κόσμο που επιτυγχάνει ετήσια διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων 50 εκατομμυρίων TEU, εδραιώνοντας την ηγετική του θέση στη διεθνή ναυτιλιακή εφοδιαστική και σηματοδοτώντας ένα σημαντικό ορόσημο για το Διεθνές Ναυτιλιακό Κέντρο της Σαγκάης.
Το λιμάνι της Σαγκάης εισήλθε στην μεταφορά των κοντέινερ το 1978 με μόλις 7.951 TEU. Το 1994 ξεπέρασε το ένα εκατομμύριο TEU και έγινε βασικός κόμβος για την Κίνα.
Το 2006 έφτασε τα 20 εκατομμύρια TEU και το 2017 ξεπέρασε τα 40 εκατομμύρια TEU.
Το 2024 έσπασε το ιστορικό φράγμα των 50 εκατομμυρίων TEU.
Η αυτοματοποιημένη τεχνολογία στο λιμάνι της Σαγκάης έχει μειώσει τις απαιτήσεις εργατικού δυναμικού κατά 70% και έχει βελτιώσει τη λειτουργική απόδοση κατά περισσότερο από 30%.
Το 2024, ξεκίνησε τη λειτουργία του Luojing Container Terminal Phase I, χρησιμοποιώντας προηγμένα συστήματα αυτοματισμού όπως το NEO-TOS, τα οποία χρησιμεύουν ως λύσεις για έξυπνες αναβαθμίσεις λιμένων παγκοσμίως.
Το ιδιόκτητο σύστημα ITOS, που αναπτύχθηκε από το λιμάνι της Σαγκάης, χρησιμοποιείται τώρα διεθνώς, συμπεριλαμβανομένου του λιμανιού Chancay του Περού, επιδεικνύοντας την τεχνολογική ικανότητα της Κίνας στην παγκόσμια ναυτιλία.
Μέσω νέων επιχειρηματικών μοντέλων όπως η διεθνής μεταφόρτωση, η παράκτια αναμετάδοση και το διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο, το λιμάνι της Σαγκάης συνεχίζει να επεκτείνεται.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr