Όπως αναφέρει ο Αντιπρόεδρος της Intercargo Δημήτρης Μονιούδης ο οργανισμός πραγματοποίησε μια έρευνα σε βάθος στην οποία αναλύθηκαν τα δεδομένα περισσότερων από 5.500 πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου και η οποία πραγματοποιήθηκε με την ενεργό συμμετοχή και συνεργασία των διεθνών νηογνωμόνων ABS, Bureau Veritas και DNV.
Συνεπώς, προσθέτει ο κ. Μονιούδης, η έρευνα αυτή δημιουργεί μια ισχυρή βάση για να καταδειχθεί ότι είναι άμεση η ανάγκη αναθεώρησης του τρέχοντος συστήματος που προωθεί ο ΙΜΟ.
Ο δείκτης CII αποτελεί ένα μηχανισμό βαθμολογίας των πλοίων σε σχέση με την ένταση του άνθρακα που εκπέμπουν, προκειμένου να μην έχουν επιπτώσεις.
Υπενθυμίζεται ότι τον Ιούλιο του 2024, έξι μεγάλοι ναυτιλιακοί οργανισμοί (BIMCO, CLIA, INTERCARGO, INTERMANAGER, ICS και INTERTANKO) εξέδωσαν κοινή δήλωση στην οποία εξέφραζαν την ανησυχία τους για ορισμένες αδυναμίες του κανονισμού για τον δείκτη έντασης άνθρακα (CII).
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr