Μεταξύ των πιο εντυπωσιακών ανακοινώσεων από την SMM στο Αμβούργο, νωρίτερα αυτόν το μήνα, ήταν ότι το Ινστιτούτο Έρευνας και Σχεδιασμού Πλοίων της China State Shipbuilding Corporation (CSSC) στη Σαγκάη έλαβε κατ' αρχήν έγκριση για ένα containership 27.500 teu LNG διπλού καυσίμου, χωρητικότητας μεγαλύτερης από τα μεγαλύτερα κιβωτιοφόρα πλοία που κυκλοφορούν, κατά 3.000 teu.
Το μεγαλύτερο λιμάνι του κόσμου, το Ningbo-Zhoushan, μόλις ξεκίνησε την κατασκευή νέων θέσεων ελλιμενισμού, αποκαλύπτοντας ότι οι δύο νέες εγκαταστάσεις σχεδιάζονται για να μπορούν να φιλοξενήσουν πλοία 32.000 teu. Το Yantian, το ανατολικό λιμάνι της Shenzhen, κατασκευάζει, επίσης, νέες θέσεις ελλιμενισμού ικανές να εξυπηρετήσουν πλοία 32.000 teu.
Αυτή τη στιγμή, το μεγαλύτερο containership σε λειτουργία κατέχει η Mediterranean Shipping Co (MSC), με μια σειρά πλοίων 24.346 teu.
Η «μεγέθυνση» των containerships είδε τη χωρητικότητα των πλοίων σχεδόν να τετραπλασιάζεται, αυτόν τον αιώνα. Ωστόσο, κατά το τελευταίο έτος οι παραγγελίες από παγκόσμιους μεταφορείς τείνουν να αφορούν πλοία της τάξης των 16.000 teu, ένα πιο ευέλικτο μέγεθος που μπορεί να λειτουργήσει σε μια σειρά εμπορικών γραμμών, αντί μόνο στη διαδρομή Ασία-Ευρώπη, όπου χρησιμοποιούνται τα σημερινά mega-ships.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr