Η εταιρεία που διοικείται από τον Ιωάννη Κούστα και δραστηριοποιείται στον τομέα των boxship και capsize bulker έχει συνάψει σύμβαση για τέσσερα πλοία 9.000 teu στην κρατική Dalian Shipbuilding Industry Co (DSIC) της Κίνας, σύμφωνα με πηγές από το τμήμα νεότευκτων πλοίων.
Η δανέζικη εταιρεία MB Shipbrokers, πρώην Maersk Broker, δήλωσε ότι το κουαρτέτο, κόστους περίπου 416 εκατ. δολαρίων, θα είναι συμβατικής καύσης και θα παραδοθεί μεταξύ 2027 και 2028.
Τον Φεβρουάριο και τον Μάρτιο του 2024, η Danaos πρόσθεσε στο βιβλίο παραγγελιών της τέσσερα νεότευκτα πλοία 8.258 teu, με αναμενόμενες παραδόσεις το 2026 και το 2027. Στο τέλος Μαρτίου, η εταιρεία είχε υπό κατασκευή 14 boxships συνολικής χωρητικότητας περίπου 108.000 teu, δύο εκ των οποίων είχαν παραδοθεί τον Απρίλιο και τον Μάιο. Όλα αυτά τα πλοία έχουν εμπρόσθια στερέωση, έχουν σχεδιαστεί με τα πιο πρόσφατα οικολογικά χαρακτηριστικά και είναι έτοιμα για χρήση καυσίμου μεθανόλης.
Ο τομέας των containerships σημείωσε αύξηση των παραγγελιών φέτος, καθώς οι τιμές spot επανήλθαν στο αμέσως υψηλότερο επίπεδο που έχει παρατηρηθεί, πέραν της «έκρηξης» που σημειώθηκε κατά τη διάρκεια της πανδημίας του covid. Η τάση έχει φέρει επίσης αύξηση των μεγεθών, με πλοιοκτήτες όπως η SFL και η Eastern Pacific να κλείνουν πλοία 16.800 και 18.000 teu, αντίστοιχα, ενώ ναυπηγικές πηγές αναφέρουν, επίσης, έρευνες στα κορεατικά ναυπηγεία για μια σειρά πλοίων 24.000 teu LNG διπλού καυσίμου.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr