Η εταιρεία, σύμφωνα με πληροφορίες, έχει δώσει παραγγελίες για δύο δεξαμενόπλοια suezmax στο Shanghai Waigaoqiao Shipbuilding. Όπως σημειώνουν Έλληνες brokers, η συμφωνία με το ναυπηγείο που συνδέεται με την CSSC έχει αξία περίπου 168 εκατ. δολάρια, με τα πλοία χωρητικότητας 158.000 dwt να παραδίδονται το 2026 και το 2027.
Ναυπηγικές πηγές αναφέρουν ότι ένα ζεύγος πλοίων LR2 χωρητικότητας 115.000 dwt έχει, επίσης, «κλείσει» στο ίδιο ναυπηγείο, έναντι περίπου 66 εκατ. δολαρίων το καθένα, με παραδόσεις το 2025 και το 2026, μετά από επιστολή προθέσεων τον Δεκέμβριο.
H εταιρεία βρίσκεται, επίσης, πίσω από τις παραγγελία δύο product tankers χωρητικότητας 74.000 dwt στο Yangzijiang Shipbuilding στο Jiangsu. Τα νεότευκτα, κόστους 54 εκατ. δολαρίων το καθένα, θα ενταχθούν στον στόλο της Cape Shipping το 2027, σύμφωνα με τους μεσίτες της Intermodal.
Η Cape Shipping ιδρύθηκε το 1987 και έκτοτε επικεντρώνεται κυρίως στον τομέα του ξηρού φορτίου. Η εταιρεία είναι εισηγμένη στο χρηματιστήριο, με στόλο έξι πλοίων μεταφοράς χύδην φορτίου και 11 containerships. Η τελευταία φορά που η Cape Shipping παρήγγειλε νεότευκτα πλοία ήταν το 2018, με τέσσερα boxships των 2.700 teu στην Guangzhou CSSC Longxue Shipbuilding. Οι ναυτιλιακές βάσεις δεδομένων δείχνουν ότι, πριν από 30 χρόνια, η εταιρεία αγόρασε και ένα VLCC.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr