Έτσι με βάση όσα ανέφερε ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Μιχάλης Τσικνάκης, σε ενηεμρωτική συνάντηση με τα ΜΜΕ, αναμένεται το 2024 να ξεπεράσει τα €200 εκατ. σε πωλήσεις, σημειώνοντας σημαντική ανάπτυξη σε σχέση με το 2023, όποτε και ο τζίρος ήταν €160 εκατ. Καθώς, μάλιστα, το οικονομικό έτος για την εταιρεία ολοκληρώνεται τον Ιανουάριο, η διοίκηση αναμένει και τις πωλήσεις του Δεκεμβρίου που παραδοσιακά αντιπροσωπεύουν το 25% με 30% του ετήσιου τζίρου, ώστε να “κλειδώσει” τα νούμερα.. Σε ό,τι αφορά την κερδοφορία, ο κ. Τσικνάκης υπογράμμισε ότι ”κάθε χρόνο δουλεύουμε με το EBITDA να είναι 10%-11%”
Το δίκτυο της εταιρείας, που έχει κι ένα 25-30% με παραγγελίες μέσω διαδικτύου, αριθμεί συνολικά 96 καταστήματα και μέχρι τέλος του χρόνου θα ανοίξουν ακόμα δύο, ένα σε Καβάλα και ένα στις Σέρρες, ενώ τροχοδρομείται κι άλλο ένα στην Τρίπολη. Παράλληλα στο "ραντάρ" της εταιρείας βρίσκεται και το Ελληνικό.
Όπως ανέφερε ο κ. Τσικνάκης στόχος της εταιρείας είναι να ανοίγει δέκα καταστήματα τον χρόνο, με το capex να είναι €12 εκατ.- €15 εκατ. Την επόμενη χρόνια η εταιρεία θα εστιάσει στο να ανοίξει «όπου υπάρχει ανάγκη» με την επιλογή του κατάλληλου "σήματος", ενώ παραδέχτηκε ότι τα καταστήματα της JD λόγω μεγέθους έχουν και το υψηλότερο κόστος ανάπτυξης.
Υπενθυμίζεται ότι το δίκτυο της εταιρείας, που επενδυτής είναι η βρετανική JD, περιλαμβάνει Ελλάδα και Κύπρο, όπου μέχρι στιγμής δραστηριοποιείται με τις μπράντες Cosmos Sport, JD Sports• Sneaker10, Slamdunk.
Ήδη, ο μεγαλύτερος τζίρος γίνεται στην Αττική, με ιδιαίτερα σημαντικά καταστήματα, όπως αυτά στο Mall, στον Πύργο Πειραιά αλλά και στην Ερμού, αλλά και με το “πάτημα” σε “λαϊκές” περιοχές να δίνει σημαντική ώθηση στις πωλήσεις, καθώς, όπως αναφέρεται το trend στον κλάδο έχει να κάνει με τη “φαντασίωση” κοινωνικής ανάδειξης μέσα από την αγορά ακόμη και ακριβών αθλητικών ειδών.
Σε ό,τι αφορά το καλάθι αγορών στη χώρα μας, συγκριτικά με άλλες χώρες του ομίλου, σημείωσε ότι η Ελλάδα βρίσκεται ανάμεσα σε Ανατολική και Δυτική Ευρώπη. «Σε Γαλλία, Ιταλία και Αγγλία είναι υψηλότερο το καλάθι, ενώ σε Βαλκάνια και Ανατολική Ευρώπη είναι χαμηλότερο. Στις τάσεις είμαστε πιο κοντά στην Ιταλία», ανέφερε, ενώ τόνισε ότι η αγορά αθλητικών μεγαλώνει κάθε χρόνο στην Ελλάδα 8%-10% με την Ευρώπη να είναι στο 3% με 5%. «Η Ελλάδα είναι σε πολύ καλύτερο momentum σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη», πρόσθεσε.
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr