Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr

Μιλώντας στην ΕΡΤ, ο πρόεδρος δήλωσε ότι η καθυστέρηση αυτή, εκτός από τον μεγαλύτερο χρόνο παράδοσης, έχει επιπτώσεις και στο κόστος μεταφοράς, σημειώνοντας ότι κάθε κοντέινερ επιβαρύνεται με επιπλέον $6.000, αλλά και αυξημένα ασφάλιστρα.
Ο ίδιος εκτίμησε ότι αν δεν βρεθεί άμεσα λύση, υπάρχει κίνδυνος, αφενός, για μεγάλες καθυστερήσεις και άρα έλλειψη προϊόντων και αφετέρου, για μεγάλη αύξηση των τιμών των εισαγόμενων προϊόντων λόγω της επιβάρυνσης στα ναύλα αλλά και στα ασφάλιστρα. Όπως εξήγησε, το 40% των εισαγωγών της χώρας μας προέρχονται από την Άπω Ανατολή και αφορούν κυρίως ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά είδη, ρουχισμό κ.ά.
Επιπτώσεις πιθανόν να υπάρξουν και στις τιμές των καυσίμων, όπως ανέφερε, καθώς ένα μεγάλο ποσοστό του πετρελαίου που φτάνει στην Ευρώπη περνάει από τα στενά του Σουέζ.
«Η αύξηση και ο πληθωρισμός θα είναι παντού», σημείωσε ο κ. Χατζηθεοδοσίου.