Ειδικότερα, η εταιρεία συμφώνησε να τερματίσει τo υπάρχον συμβόλαιο χρονοναύλωσης για το «Rena P», ένα πλοίο μεταφορικής ικανότητας 4,250 TEU, με έτος κατασκευής το 2007, το οποίο κανονικά έληγε το Φεβρουάριο του 2025 και απέφερε στην εταιρεία 20,250 δολάρια την ημέρα.
Έτσι η εταιρεία ήρθε σε συμφωνία για 20-24 μήνες έναντι 21,000 δολαριών την ημέρα, με το νέο συμβόλαιο να ξεκινάει από τον Αύγουστο του 2023.
Παρομοίως η εταιρεία τερμάτισε το υπάρχον συμβόλαιο για το «Emmanuel P», ένα πλοίο μεταφορικής ικανότητας 4,250 TEU με έτος κατασκευής το 2005, που κανονικά έληγε τον Μάρτιο του 2025 και απέφερε στην εταιρεία 19.000 δολάρια την ημέρα.
To νέο συμβόλαιο διάρκειας 20-24 μηνών, θα αποφέρει στην εταιρεία 21.000 δολάρια την ημέρα και θα τεθεί σε ισχύ από τον Αύγουστο του 2023.
Όπως είπε ο Πρόεδρος και CEO της εταιρείας Αριστείδης Πίττας, «αυτές οι χρονοναυλώσεις θα αποφέρουν έσοδα περίπου 2-4 εκατ. δολάρια
Διατηρώντας μια υγιέστατη κάλυψη στις χρονοναυλώσεις για τα πλοία μας περίπου 95% για το υπόλοιπο του 2023 και περίπου 66% για το 2024, μπορούμε να συνεχίσουμε με ασφάλεια να πληρώνουμε το τριμηνιαίο μέρισμά μας, να συνεχίσουμε να εφαρμόζουμε το πρόγραμμα επαναγοράς μας και εξακολουθούμε να έχουμε σημαντικά κεφάλαια για να επενδύσουμε σε άλλες ευκαιρίες που θα προκύψουν».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr