Η εταιρεία θα ονομάζεται Rubico και θα διαχειρίζεται το «Eco Malibu», ένα δεξαμενόπλοιο με έτος κατασκευής το 2021, μεταφορική ικανότητα 157,000 dwt, με ενσωματωμένο σύστημα καθαρισμού ρύπων (scrubber).
Mε τον διαχωρισμό αυτό, η εταιρεία αναμένεται να επενδύσει και να επικεντρωθεί καλύτερα στον τομέα των suezmaxes και θα επιτραπεί στην Top Ships να επικεντρωθεί στους στόχους και στις προτεραιότητές της.
Ως μέρος της συναλλαγής, η Top Ships σκοπεύει να διανείμει το 100% των κοινών μετοχών της Rubico στους κατόχους τίτλων της και δεν θα υπάρχουν επικαλυπτόμενα μέλη του διοικητικού συμβουλίου μεταξύ της Rubico και της TΟP Ships.
H απόσχιση της spin-off θα ολοκληρωθεί τον Σεπτέμβριο.
Υπενθυμίζεται πως αρκετοί είναι οι Έλληνες εφοπλιστές που έχουν προχωρήσει στη δημιουργία spin-off εταιρειών για τη διαχείριση πλοίων τους το τελευταίο διάστημα, μεταξύ των οποίων η Σεμίραμις Παληού (Ocean Pal), o Χάρης Βαφειάς (Imperial Petroleum, C3is), Πέτρος Παναγιωτίδης (Toro) κ.α.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr