Όπως αναφέρει το Bussines Korea, πηγές της βιομηχανίας και ξένα μέσα έγραψαν στις 2 Ιουνίου, ότι η QatarEnergy σχεδιάζει διαπραγματεύσεις αυτό το μήνα με τους Big 3 για την κατασκευή πλοίων μεταφοράς LNG.
Να σημειωθεί ότι η QatarEnergy παρήγγειλε 54 πλοία από τους Big 3 το 2020 (17 από το HD Hyundai Heavy Industries, 19 από το Hanwha Ocean και 18 από το Samsung Heavy Industries).
Το HD Hyundai Heavy Industries και το Samsung Heavy Industries έχουν ορίσει τη διορία για τη διαπραγμάτευση της παραγγελίας μέσα στο μήνα, ενώ το Hanwha Ocean μέχρι το Σεπτέμβριο.
Η παρούσα παραγγελία έχει μειωθεί λίγο από την πρώτη σε περίπου 40 πλοία (10 από το HD Hyundai Heavy Industries, 12 από το Hanwha Ocean και 16 από το Samsung Heavy Industries).
Ωστόσο τα επίπεδα των κερδών τους αναμένεται να είναι ανεβασμένα λόγω των αυξημένων τιμών για νεότευκτα πλοία μεταφοράς LNG.
Την προηγούμενη χρονιά κάθε τέτοιο πλοίο θα κόστιζε περίπου 215 εκατ. δολάρια, ενώ φέτος υπολογίζεται ότι θα κοστίσει πάνω από 230 εκατ. δολάρια.
Πηγές της βιομηχανίας προβλέπουν ότι αν η QatarEnergy παραγγείλει πλοία μεταφοράς LNG, χωρητικότητας 170,000 m³, η τιμή ανά πλοίο θα μπορούσε να φτάσει τα 260 εκατ. δολάρια. Το συνολικό κόστος για όλα τα πλοία θα ανέλθει κοντά στα 10 δισ. δολάρια.
Να σημειωθεί ότι το HD Hyundai Heavy Industries έχει φτάσει το 72.6% του ετήσιου στόχου παραγγελιών του που ανέρχεται στα 15.74 δισ. δολάρια έχοντας αναλάβει παραγγγελίες για πλοία αξίας 11.42 δισ. δολάρια φέτος.
Ταυτόχρονα το Samsung Heavy Industries και το Hanwha Ocean βρίσκονται πιο πίσω συγκριτικά με τον ετήσιο στόχο τους με το Samsung Heavy Industries να έχει εξασφαλίσει παραγγελίες για επτά πλοία αξίας 2.7 δισ (28% του ετήσιου στόχου παραγγελιών αξίας 9.5 δισ δολαρίων.
Τέλος το Hanwha Ocean έχει παραγγελίες για 5 πλοία αξίας 1,06 δισ. δολαρίων (15.2% του ετήσιου στόχου για 6.98 δισ. δολάρια.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr