Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η ελληνική εταιρεία πλήρωσε 23 εκατ. δολάρια για το κάθε πλοίο, το «Golden Feng» και το «Golden Shui», που έχουν μάλιστα εγκατεστημένο σύστημα scrubber και κατασκευάστηκαν στο ναυπηγείο Daehan.
Nα σημειωθεί ότι η Cape Shipping, επέστρεψε στα bulkers το 2020, όταν αγόρασε ένα ακόμα πλοίο μεταφορικής ικανότητας 230,000 dwt από την γιαπωνέζικη NS United.
Όπως εξάγεται από τα δεδομένα της VesselsValue, η εταιρεία έχει στόλο αποτελούμενο από 17 πλοία εκ των οποίων τα 6 είναι bulkers και τα υπόλοιπα 11 είναι πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.