Το 31% των πλοίων στις πωλήσεις ήταν handysizes ενώ τα supramaxes κατέλαβαν το 25%. Επιπλέον ο μ.ο ηλικίας των πλοίων που πωλήθηκαν σε αυτές τις κατηγορίες ήταν τα 13 και τα 14 χρόνια.
Μετά από μια σταθερή μείωση που ακολούθησε μετά το υψηλό 12ετίας τον Μαϊο του 2022, οι αξίες και για τις δύο κατηγορίες έχουν ανέβει από την αρχή του έτους.
Χαρακτηριστικά η τιμή για ένα supramax 10ετίας, μεταφορικής ικανότητας 60.000 dwt έχουν αυξηθεί κατά 7,5% από 21,48 εκατ. δολάρια στα 23,09 εκατ. δολάρια.
Αντίστοιχα για ένα handysize bulker 10ετίας οι τιμές ανέβηκαν κατά 9,94% από 15,49 εκατ. δολάρια στα 17,03 εκατ. δολάρια.
Η πλειοψηφία των εφοπλιστών που πουλάνε πλοία τους είναι Έλληνες με ποσοστό 20%, πλοιοκτήτες της Σιγκαπούρης καταλαμβάνουν το 17% και της Κίνας 12%.
Τα μικρότερα Bulkers είναι ελκυστικά για τους αγοραστές τα τελευταία χρόνια λόγω της ευελιξίας και της ικανότητάς τους να εμπορεύονται ένα ευρύ φάσμα εμπορευμάτων σε ένα ευρύ φάσμα λιμένων.
Mερικές από τις πιο αξιοσημείωτες πωλήσεις της περιόδου είναι το Supramax «Kitakami» (μεταφορικής ικανότητας 55,700 DWT, έτος κατασκευής το 2009 στο ναυπηγείο Mitsui Tamano) το οποίο πωλήθηκε στην Atlantica Shipping για 16 εκατ. δολάρια, αλλά και το Handysize «Maestro Diamond» ( μεταφορικής ικανότητας 36,900 DWT, με έτος κατασκευής το 2015 στο ναυπηγείο Saiki) που πωλήθηκε στην Devbulk για 22.5 εκατ. δολάρια.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr