Πιο συγκεκριμένα για τις παραγγελίες δεξαμενόπλοιων από 24 τους πρώτους τέσσερις μήνες του 2022, αυτές ανέρχονται σε 85 μέχρι στιγμής το 2023.
Τα aframaxes και τα LR2s αυτή τη στιγμή καταλαμβάνουν το 39% των παραγγελιών, τα suezmaxes το 30%, τα handysizes το 28% και τα panamaxes μόλις το 3%.
Ο Απρίλιος ήταν ιδιαιτέρως εύφορος μήνας για τις παραγγελίες δεξαμενόπλοιων, με τις 39 από τις 85 να τίθενται τότε.
Οι πιο πρόσφατες παραγγελίες περιλαμβάνουν ένα LR2, μεταφορικής ικανότητας 115,000 dwt, με κόστος 62 εκατ. δολάρια στο ναυπηγείο Dalian, ένα MR2 με κόστος 46 εκατ. δολάρια που θα ναυπηγηθεί στο Hyundai Mipo και ένα suezmax που θα ναυπηγηθεί στο Hyundai Samho Heavy Industries για 85 εκατ. δολάρια.
Να σημειωθεί ότι οι έλληνες πλοιοκτήτες έχουν θέσει πάνω από το 50% των παραγγελιών και συγκεκριμένα το 54%, με κυριότερες εταιρείες την Dynacom Tankers, την Capital Ship Management και την Maran Tankers.
Ακολουθεί η Ιαπωνία με 25% και ακολουθούν με ένα 5% ο καθένας το Ηνωμένο Βασίλειο και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.
Από την άλλη στις πιο αξιοσημείωτες παραγγελίες μπαίνουν τα 10 LR2 δεξαμενόπλοια που παρήγγειλε η Dynacom Tankers του Γιώργου Προκοπίου, μεταφορικής ικανότητας 115,000 dwt έκαστο, που θα παραδοθούν στην εταιρεία μεταξύ του 2025 και του 2026.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr