Όπως αναφέρει σε έκθεσή του ο ναυλομεσιτικός οίκος Clarksons, η παράδοση των LR2 θα ξεκινήσει από το δεύτερο μισό του 2025 και θα ολοκληρωθεί μέσα στο 2026. Μάλιστα αναφέρεται ότι στο συμβόλαιο υπάρχει option για 4 επιπλέον πλοία.
Τα πλοία θα είναι εξοπλισμένα με σύστημα καθαρισμού ρύπων (scrubber), ωστόσο δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστές περισσότερες λεπτομέρειες για το σχέδιο των πλοίων και τις παροχές του.
Η τιμή για κάθε πλοίο τέτοιου τύπου εκτιμάται πέριξ των 70 εκατ. δολαρίων, κάτι που σημαίνει ότι σε περίπτωση που κατασκευαστούν μόνο τα 10, η εταιρεία θα δώσει περίπου 700 εκατ. δολάρια, ενώ αν ισχύσει η option για τα +4 πλοία η τιμή θα προσεγγίσει το 1 δισ. δολάρια.
Να σημειωθεί ότι η εταιρεία έχει ένα ακόμα πλοίο τύπου suezmax υπό κατασκευή, μεταφορικής ικανότητας 158,000 dwt, στον ναυπηγείο New Times.
Η εν λόγω παραγγελία έρχεται μέσα σε μια περίοδο που η ζήτηση για τα δεξαμενόπλοια ανεβαίνει ξανά, λόγω των αναγκών για μεταφορά πετρελαίου και άλλων προϊόντων, με τους μεγάλους «παίκτες» του τομέα να σπεύδουν να προλάβουν τα εναπομείναντα slots στα παγκόσμια ναυπηγεία.
Μάλιστα, σύμφωνα με τα πρόσφατα στοιχεία τα δεξαμενόπλοια ήταν πρώτα στην προτίμηση στο βιβλίο παραγγελιών στο πρώτο τρίμηνο του 2023, με τις παραγγελίες να φτάνουν τις 64 από τις 24 στο αντίστοιχο τρίμηνο του 2022.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr