Πιο συγκεκριμένα με το νέο διετές συμβόλαιο ναύλωσης, η Euroseas θα εισπράττει καθημερινά 23,000 δολάρια σε σχέση με τα 14,500 δολάρια/μέρα που εισέπραττε μέχρι στιγμής, για το κατασκευής 2009 και χωρητικότητας 4,253 teu πλοίου της.
«Πιστεύουμε ότι τόσο το επιτόκιο όσο και, ιδιαίτερα, η διάρκεια της ναύλωσης είναι ενδεικτικά της ανθεκτικότητας της αγοράς εμπορευματοκιβωτίων, η οποία έχει σταθεροποιηθεί μετά την προσαρμογή που πραγματοποιήθηκε τους τελευταίους έξι μήνες», δήλωσε ο κ. Πίττας, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Euroseas.
Η ναύλωση αναμένεται να εξασφαλίσει στην εταιρεία κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ύψους 10 εκατομμυρίων δολαρίων.
Η Euroseas σημείωσε κέρδη 106,2 εκατομμυρίων δολαρίων το 2022 με έσοδα 182,7 εκατομμυρίων δολαρίων.
Να σημειωθεί ακόμα, ότι ο στόλος της Euroseas αποτελείται από 26 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Υπενθυμίζεται ότι σε πρόσφατη έκθεση της Vesselsvalue αναδεικνύεται το γεγονός ότι η αξία των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων τείνει να σταθεροποιηθεί τους τελευταίους μήνες.
Μόλις το Μάρτιο οι τιμές για τις χρονοναυλώσεις panamaxes έχουν ανέλθει κατά μέσο όρο στα 18,970 δολάρια/μέρα, με την Euroseas του κ. Πίττα μάλιστα να υπογράφει ακόμα καλύτερο συμβόλαιο.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr