Για παράδειγμα, η αξία για ένα panamax πενταετίας, μεταφορικής ικανότητας 4,250 TEU, έχει αυξηθεί κατά 1% από τις αρχές Μαρτίου και διαμορφώνεται στα 39,68 εκατ. δολάρια (πώληση).
Aυτό συμβαίνει κατά βάση, λόγω του ότι οι δείκτες για τα containerships, που σημείωναν «βουτιά» από τον Αύγουστο του 2022, ανέβηκαν αυτό το μήνα μετρώντας αύξηση 1,6%.
Έτσι, τα έσοδα των panamaxes το Μάρτιο που είδαν αύξηση κατά 5%, διαμορφώθηκαν κατά μέσο όρο από 18,080 δολάρια/μέρα σε 18,970 δολάρια/μέρα (για ημερήσια χρονοναύλωση).
Αναφορικά με τις αγοραπωλησίες στον τομέα, η ONE παρήγγειλε 10 New Panamax πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, χωρητικότητας 13,700 TEU έκαστο, τα οποία αναμένεται να παραδοθούν το 2025 και το 2026.
Στην αγορά μεταχειρισμένων πλοίων δεν καταγράφηκαν πολλές αγοραπωλησίες, παρά μόνο η πώληση του handymax Itha Bhum, χωρητικότητας 1,324 TEU, κατασκευής 1996, για 4 εκατ. δολάρια, αλλά και του handymax G Box, χωρητικότητας 1,705 TEU, κατασκευής του 2018, έναντι 20,5 εκατ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr