To πλοίο είναι διπλού καυσίμου και μάλιστα κινείται με LPG(υγραέριο).
Είναι μάλιστα το πρώτο πλοίο διπλού καυσίμου LPG, τύπου VLGC, που συμπεριλαμβάνεται στον στόλο της εταιρείας.
Όπως εκτιμά η εταιρεία στην ανακοίνωσή της, η παραλαβή του πλοίου θα συμβάλει στην προσπάθεια μείωσης εκπομπών αερίου του θερμοκηπίου, καθώς καίει και LPG (υγραέριο).
Πέρα από το «HLS Citrine» η εταιρεία έχει στόλο αποτελούμενο από 22 VLGC's (Very Large Gas Carriers), εκ των οποίων το παλαιότερο είναι κατασκευασμένο το 2007 και χωρητικότητας 82.000 CBM, ενώ τα υπόλοιπα κατασκευάστηκαν μεταξύ 2014-2016 και έχουν χωρητικότητα 84.000 CBM, κάτι που δείχνει ότι η εταιρεία επενδύει σε σύγχρονα, ευρύχωρα πλοία ενώ κάνει προσπάθειες να είναι και φιλικά προς το περιβάλλον.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr