«Παρά το γεγονός ότι θα υπάρχει πληθώρα εναλλακτικών καυσίμων στο μέλλον, το συνθετικό MDO που παράγεται από την INERATEC έχει ιδιαίτερη αξία στο σήμερα, καθώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε συμβατικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης στα ήδη υπάρχοντα πλοία αλλά και ως πιλοτικό καύσιμο για τα νεότευκτα πλοία που θα κινούνται με μεθανόλη», υποστήριξε ο Constantin Baack, CEO της MPC Container Ships.
«Ως βασικό δομικό στοιχείο της απαλλαγής από τις εκπομπές άνθρακα στον κλάδο μας, αναμένουμε ότι τα «πράσινα καύσιμα» ενδέχεται να συμπεριληφθούν ως μέρος της μίσθωσης πλοίων, οπότε θα είναι ζωτικής σημασίας για την MPCC να έχει ισχυρή σχέση με τους παρόχους καυσίμων», συμπλήρωσε.
Έχοντας ήδη εκπονήσει έργα που στοχεύουν στην παραγωγή βιώσιμων καυσίμων αυτοκινήτων και βιώσιμων χημικών ουσιών, η συνεργασία με την MPCC σηματοδοτεί την είσοδο της INERATEC στον ναυτιλιακό τομέα.
Η INERATEC έχει ήδη ξεκινήσει τη φάση κατασκευής στο εργοστάσιό της στη Φρανκφούρτη, όπου θα παραχθεί το μεγαλύτερο μέρος του βιώσιμου καυσίμου.
Μετά τη φάση της ανάθεσης θα παραδώσει έως και 3,5 εκατομμύρια λίτρα βιώσιμων αεροπορικών καυσίμων, ντίζελ πλοίων και συνθετικών χημικών ουσιών. Από εκεί, η γερμανική εταιρεία σκοπεύει να ανοίξει κι άλλες εγκαταστάσεις παραγωγής ηλεκτρονικών καυσίμων σε όλο τον κόσμο.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr