Η εταιρεία παρέχει σε όλο τον κόσμο υπηρεσίες ναυτιλιακής μεταφοράς μέσω της πώλησης και της ναύλωσης πλοίων ξηρού χύδην φορτίου.
Τα πλοία της απασχολούνται κυρίως σε βραχυπρόθεσμες ναυλώσεις και μεταφέρουν μια σειρά ξηρών φορτίων χύδην, συμπεριλαμβανομένων εμπορευμάτων όπως σιδηρομετάλλευμα, άνθρακας, σιτηρά και άλλα υλικά κατά μήκος παγκόσμιων ναυτιλιακών διαδρομών.
Συγκεκριμένα για τον Ιανουάριο μέχρι στιγμής έχει πετύχει τις εξής χρονοναυλώσεις:
Πλοίο: Ζafirakis
Eταιρεία: Solebay Shipping Cape Company Limited, Χονγκ Κονγκ
Τύπος: capesize bulker
Ακριβής χωρητικότητα: 179,492 dwt
Έτος κατασκευής: 2014
Ναύλος 17.000 την ημέρα
Μίνιμουμ εσόδων μέχρι τη λήξη της συμφωνίας: 8,76 εκατ. δολάρια
Πλοίο: Polymnia
Eταιρεία: CLdN Cobelfret SA, Λουξεμβούργο (επέκταση συμφωνίας)
Τύπος: Post-Panamax bulker
Ακριβής χωρητικότητα: 98,704 dwt
Έτος κατασκευής: 2012
Ναύλος: $10,000/ μέρα για τις πρώτες τριάντα μέρες και 15.000 δολάρια/μέρα για τις υπόλοιπες
Πλοίo: Los Angeles
Eταιρεία: Nippon Yusen Kabushiki Kaisha, Tokyo
Τύπος: Newcastlemax
Ακριβής χωρητικότητα: 206,104 dwt
Έτος κατασκευής: 2012
Ναύλος: 17,700 δολάρια/μέρα
Μίνιμουμ εσόδων μέχρι τη λήξη της συμφωνίας (για Polymnia και Los Angeles) 15.02 εκατ. δολάρια
Πλοίο: Atalandi
Eταιρεία: Aquavita International S.A
Τύπος: Παγοθραυστικό Panamax bulker
Ακριβής χωρητικότητα: 77,529 dwt
Έτος κατασκευής: 2014
Nάυλος: 13,250 δολάρια/ μέρα
Πλοίο: Leto
Εταιρεία: Cargill
Τύπος: Panamax bulker
Ακριβής χωρητικότητα: 81,297 dwt
Έτος κατασκευής: 2010
Ναύλος: 14,500/μέρα
Μίνιμουμ εσόδων μέχρι τη λήξη της συμφωνίας(για Atalandi και Leto): 10,68 εκατ. Δολάρια
- Μίνιμουμ σύνολο εσόδων από χρονοναυλώσεις μέχρι το καλοκαίρι του 2024: 34,46 εκατ. Δολάρια για πέντε bulkers.
Πώληση
Πλοίο: Aliki
Tύπος: Capesize bulker
Έτος κατασκευής: 2005
Έσοδα από πώληση: 15.08 εκατ. Δολάρια
- Συνολικά έσοδα από 1 πώληση και 5 χρονοναυλώσεις που επιτεύχθηκαν μέσα στον Ιανουάριο: Περίπου 49,54 εκατ. Δολάρια.
Τέλος σημειώνεται ότι μετά την πώληση του capesize «Aliki» και την αναμενόμενη παράδοση ενός νεότευκτου ultramax στην εταιρεία o στόλος της Diana Shipping αποτελείται από 42 bulkers, που θα γίνουν σύντομα 43.
Συγκεκριμένα, πρόκειται για 10 τύπου capesize (τουλάχιστον 170.000 dwt), τα 4 Newcastlemax , τα 5 Post-Panamax, τα 6 Kamsarmax, τα 8 Panamax και τα 9 τύπου Ultramax.
Γεωργία Σαμπαζιώτη
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr