Η πρώτη αφορά επέκταση της ήδη υπάρχουσας με την εταιρεία Aquavita International S.A.για το παγοθραυστικό bulker τύπου Panamax, το «Atalandi». Aπό τη συμφωνία θα αποκομίζει καθημερινά 13,250 δολάρια μέχρι το ελάχιστο στις 5 Μαρτίου του 2024 και το μέγιστο έως τις 5 Μαϊου του 2024.
Η νέα συμφωνία θα μπει σε ισχύ από τις 15 Φεβρουαρίου του 2023. Το Panamax «Atalandi» εχει χωρητικότητα 77,529 dwt και κατασκευάστηκε το 2014.
Η εταιρεία ανακοίνωσε επιπλέον ότι σύναψε κι άλλη συμφωνία χρονοναύλωσης με την Cargill International S.A. για άλλο ένα Panamax, με την ονομασία «Leto». Από τη συμφωνία, η εταιρεία της Σεμίραμις Παληού θα αποκομίζει 14,500 δολάρια ημερησίως. Η περίοδος της χρονοναύλωσης θα διαρκέσει το ελάχιστο μέχρι την 1η Μαρτίου του 2024 και το μέγιστο μέχρι τις 30 Απριλίου του 2024 και πρόκειται να ξεκινήσει από τα τέλη Ιανουαρίου.
Το panamax «Leto» έχει χωρητικότητα 81,297 dwt και κατασκευάστηκε το 2010.
Οι συμφωνίες για τα δύο bulkers θα αποφέρουν έσοδα στην εταιρεία τουλάχιστον 10,68 εκατ. δολάρια για αυτή την περίοδο.
Τέλος σημειώνεται ότι μετά την πώληση του capesize «Aliki» και την αναμενόμενη παράδοση ενός νεότευκτου ultramax στην εταιρεία o στόλος της Diana Shipping αποτελείται από 42 bulkers, που θα γίνουν σύντομα 43.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr