H εταιρεία έχει υπο κατασκευή οκτώ boxships χωρητικότητας 2,782 teu στο ναυπηγείο «Hyundai Mipo Dockyard» στη Νότια Κορέα και αν ο Έλληνας εφοπλιστής καταφέρει να πετύχει αυτή τη συμφωνία, τότε τα suezmaxes θα πρέπει να κατασκευαστούν σε μεγαλύτερα θυγατρικά ναυπηγεία, όπως το «Hyundai Samho» ή το «Hyundai Heavy Industries».
Στην εβδομαδιαία του έκθεση, ο οίκος Alphaliner αναφέρει ότι οι ιδιοκτήτες πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων ανησυχούν για το μεγάλο όγκο παραγγελιών στα ναυπηγεία που θα «χτυπήσουν» επίπεδα ρεκόρ το 2023 και το 2024.
Προσθέτει επίσης ότι η αγορά πιθανά δυσκολεύεται να απορροφήσει όλα αυτά τα νέα πλοία και όλο και περισσότεροι εφοπλιστές στρέφονται στα ναυπηγεία για να διαπραγματευτούν αναβολές, ακυρώσεις ή μετατροπές σε άλλους τύπους πλοίων».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr