Στην πραγματικότητα, μεταξύ Ιανουαρίου και Νοεμβρίου του 2022, περισσότερα από 4.200 τρένα έχουν περάσει από το ισπανικό λιμάνι, που μεταφράζεται σε εβδομαδιαίο μέσο όρο άνω των 87 μονάδων σε σύγκριση με 77 τρένα την εβδομάδα το 2021.
Επιπλέον, κάθε εβδομάδα υπήρχαν όλο και μεγαλύτερα τρένα με περισσότερα βαγόνια και μετέφεραν περισσότερα εμπορεύματα και κοντέινερ. Το μέσο μήκος για το 2022 ήταν 494 μέτρα, 4,5% περισσότερο από το 2021 και ο αριθμός των βαγονιών έχει ξεπεράσει τις 80.000 σε σύγκριση με 76.000 το προηγούμενο έτος.
Η Λιμενική Αρχή της Βαλένθια θέλει να συνεχίσει να αυξάνει τη χρήση τρένων στις εμπορευματικές μεταφορές τα επόμενα χρόνια με στόχο να συμβάλει στη μείωση των εκπομπών CO2.
Οι επενδύσεις περίπου 254 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ στοχεύουν στην αναδιαμόρφωση του σιδηροδρομικού δικτύου στο ισπανικό λιμάνι, την ηλεκτροδότηση των σιδηροδρομικών γραμμών, την προσαρμογή του δικτύου στο ευρωπαϊκό περιτύπωμα, τη σιδηροδρομική πρόσβαση στο λιμάνι του Sagunto και τη βελτίωση της Βαλένθια. -Γραμμή Τερουέλ-Σαραγόσα μεταξύ άλλων.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr