Οι όροι μέχρι να καταλήξει η συμφωνία, συζητήθηκαν μεταξύ των HHLA(γερμανική εταιρεία Logistics με έδρα το Αμβούργο), του Υπουργειου Οικονομικών της Γερμανίας, αλλά και και της Cosco, την Παρασκευή.
Εκπρόσωπος της HHLA πρόσθεσε ότι μένει να προσδιοριστούν κάποιες τελευταίες λεπτομέρειες, ωστόσο η συναλλαγή θα πραγματοποιηθεί σύντομα. Οι λεπτομέρειες δεν έχουν καταλήξει επειδή τα κόμματα έχουν συμφωνήσει να μη δημοσιοποιήσουν το περιεχόμενο της συμφωνίας.
Παρά τις διαφωνίες που υπήρξαν αναφορικά με τη συμφωνία, η Γερμανική Ομοσπονδιακή Κυβέρνηση επέτρεψε στην Cosco να αποκτήσει ποσοστό 24,9% στο σταθμό κοντέινερ CTT, έναν από τους τρεις σταθμούς ιδιοκτησίας της HHLA, μιας εταιρείας της οποίας η τοπική αυτοδιοίκηση του Αμβούργου κατέχει σημαντικό ποσοστό.
Η Cosco σχεδίαζε να αποκτήσει ποσοστό 35% στο σταθμό, ωστόσο η συμφωνία δεν κατέληξε, καθώς υπήρξαν αντιδράσεις από αρκετά Υπουργεία που εξέφρασαν ανησυχίες αναφορικά με την εξάρτηση που θα δημιουργηθεί στο γερμανικό λιμάνι, αν αποκτήσει τέτοιο ποσοστό η κινεζική εταιρεία.
Η HHLA ξεκαθάρισε ότι ούτε ο σταθμός CTT, oύτε το λιμάνι του Αμβούργου θα πωληθεί στην Κίνα, προσθέτοντας ότι θα παραμείνει μια ανεξάρτητη εισηγμένη στο Χρηματιστήριο εταιρεία, με κύριο μέτοχο τις τοπικές αρχές του Αμβούργου. Δεν προβλέπεται να αποκτήσει περισσότερα προνόμια στο σταθμό η Cosco, όπως συμβατικό δικαίωμα βέτο σε στρατηγικές επιχειρηματικές αποφάσεις ή αποφάσεις που αφορούν το προσωπικό της εταιρείας, ενώ δεν θα διορίζει μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr