Συγκεκριμένα, η κινεζική «Unipec» παρέμεινε ο «βασιλιάς» στην αγορά των VLCC(200.000-315.000 dwt), σύμφωνα με την Poten, με 746 προγραμματισμένες διαδρομές, περισσότερες από ότι έχουν οι άλλοι 9 του top 10 μαζί.
Η ExxonMobil ανέβηκε στο νούμερο 2 στο κομμάτι των ναυλώσεων πλοίων VLCC, ρίχνοντας την Shell στην τρίτη θέση. Ακόμα η SK Corp μπήκε στην κορυφαία δεκάδα, ενώ η Equinor βγήκε.
Αξιοσημείωτες αλλαγές παρατηρούνται στον τομέα των πλοίων τύπου suezmax(120.000-200.000 dwt). Η Total βρέθηκε στην πρώτη θέση του 2022, από την 9η του 2021 και η ExxonMobil από την 7η στη 2η. Η ρωσική Lukoil βγήκε από τη 10άδα και αντικαταστάθηκε από την ινδική IOC.
Όσον αφορά το κομμάτι των aframax(80.000-120.000 dwt), υπήρξε αξιοσημείωτη πτώση στις ναυλώσεις μέσα στο 2022. Παρ όλα αυτά οι συνολικές κινήσεις, όσον αφορά τους τόνους και τα τονομίλια ανέβηκαν μέσα στο 2022, κάτι που σημαίνει ότι υπάρχει αρκετός όγκος μη καταγεγραμμένης δραστηριότητας, ειδικά με διαδρομές που αφορούν τη μεταφορά ρωσικού πετρελαίου.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr