Το bulker 98.700 dwt, με το όνομα Shofu Maru , είναι η πρώτη νέα κατασκευή με αιολική υποστήριξη για τον Ιάπωνα ιδιοκτήτη που αναπτύχθηκε εσωτερικά σε συνεργασία με τον συμπατριώτη ναυπηγό Oshima στο πλαίσιο του έργου Wind Challenger.
Το πλοίο θα μεταφέρει άνθρακα κυρίως από την Αυστραλία, την Ινδονησία και τη Βόρεια Αμερική για την Tohoku Electric Power Co. Η πρόσθετη ισχύς πρόωσης από τον άνεμο αναμένεται να μειώσει τις εκπομπές αερίων θερμοκηπίου (GHG) κατά περίπου 5% σε ταξίδι Ιαπωνίας-Αυστραλίας και περίπου 8% σε ταξίδι Ιαπωνίας-Βόρειας Αμερικής στη Δυτική Ακτή, σε σύγκριση με ένα συμβατικό πλοίο του ίδιου τύπου.
Η MOL έχει ένα ακόμη bulker υποβοηθούμενο από τον άνεμο που θα τεθεί σε λειτουργία το 2024 για τη μεταφορά πέλλετ ξύλου για την Enviva. Εκτός από το σύστημα σκληρού πανιού της, η MOL εξετάζει την υιοθέτηση των πανιών ρότορα της Anemoi Marine Technologies, τα οποία σε συνδυασμό θα μπορούσαν να μειώσουν τις εκπομπές GHG κατά μέσο όρο κατά 20%.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr