Κινέζοι αξιωματούχοι τονίζουν ότι το δεύτερο κρουαζιερόπλοιο δεν είναι αντίγραφο του πρώτου υπό κατασκευή, αλλά αντίθετα σχέδιο που πραγματοποιήθηκε στην Κίνα. Το πρώτο κρουαζιερόπλοιο εγχώριας κατασκευής της Κίνας βρίσκεται ακόμη υπό κατασκευή και δεν αναμένεται να παραδοθεί πριν από το 2023.
Η τελετή κοπής χάλυβα πραγματοποιήθηκε 8 Αυγούστου, στη Shanghai Waigaoqiao Shipbuilding Co. για την έναρξη της ναυπήγησης του νέου κρουαζιερόπλοιου. Το δεύτερο κρουαζιερόπλοιο θα είναι μεγαλύτερο και πιο πράσινο όπως αναφέρουν οι Κινέζοι από το πρώτο πλοίο που ναυπηγείται σε συνεργασία με την Carnival Corporation και με τεχνική υποστήριξη από την Fincantieri.
Το νέο σκάφος θα είναι 143.000 μικτών τόνων με συνολικό μήκος 1.118 πόδια. Το κέρδος χώρου στο σκάφος αυξάνεται κατά 6.700 μεικτούς τόνους και θα είναι σχεδόν 50 πόδια μακρύτερο από το πρώτο κρουαζιερόπλοιο. Λένε ότι το πλοίο θα έχει τελική ταχύτητα 22,7 κόμβων και συνολικά 2.144 καμπίνες επιβατών καθώς και ένα ευρύ φάσμα ανέσεων. Αξίζει να σημειωθεί ότι δεν έχει δοθεί χρονοδιάγραμμα για την παράδοση του πλοίου, αλλά οι αναφορές τονίζουν ότι η διαδικασία ναυπήγησης θα επιταχυνθεί σε σχέση με το πρώτο κρουαζιερόπλοιο. Αναφέρουν ότι η φάση σχεδιασμού συντομεύτηκε κατά έξι μήνες. Επί του παρόντος, έχουν ολοκληρωθεί όλα τα δομικά σχέδια και περίπου το 40 τοις εκατό του συνολικού σχεδιασμού του σκάφους.
Η αρχική παραγγελία για δύο κρουαζιερόπλοια δόθηκε τον Νοέμβριο του 2018 από την Carnival και την CSSC σε κοινή επιχείρηση. Ο πρώτος χάλυβας κόπηκε για το πρώτο κρουαζιερόπλοιο τον Οκτώβριο του 2019 και το πλοίο επιπλέει από τον περασμένο Δεκέμβριο .
Η έναρξη των εργασιών για τη ναυπήγηση του δεύτερου πλοίου με εγχώριο σχέδιο δείχνει τις δεξιότητες που αποκτήθηκαν που σημαίνει ότι η Κίνα σύντομα θα είναι σε θέση να προχωρήσει σε μαζική παραγωγή για μεγάλα κρουαζιερόπλοια. Επί του παρόντος, τα μεγάλα κρουαζιερόπλοια κατασκευάζονται κυρίως από τη Meyer στη Γερμανία και τη Φινλανδία, τη Fincantieri στην Ιταλία και την Chantiers de l'Atlantique στη Γαλλία. Άλλοι, όπως η Mitsubishi στην Ιαπωνία, προσπάθησαν να προχωρήσουν στη ναυπήγηση μεγάλων κρουαζιεροπλοίων, αλλά χωρίς την τεχνογνωσία και τα δίκτυα προμηθευτών αντιμετώπισαν προβλήματα που προκάλεσαν καθυστερήσεις και μεγάλες οικονομικές απώλειες.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr