Η MSC έχει ως πολιτική να μην σχολιάζει τις παραγγελίες πλοίων, αν και μια επαφή από το ναυπηγείο της Κίνας New Times επιβεβαίωσε την παραγγελία στο Container News. Η παράδοση των νεότευκτων, με τιμή άνω των 1,68 δισεκατομμυρίων δολαρίων, αναμένεται μεταξύ του 2024 και του 2025.
Η MSC επιλέγει για πρώτη φορά τη New Times, η οποία κατασκευάζει επίσης τέσσερα πλοία χωρητικότητας 13.000 TEU για τη Chartworld Shipping και επτά πλοία χωρητικότητας 7.000 TEU για την Eastern Pacific Shipping, με χρόνο παράδοσης μεταξύ του 2023 και του 2024.
Τα πλοία χωρητικότητας 7.000 TEU έως 8.000 TEU είναι ολοένα και πιο δημοφιλή, καθώς μπορούν να αξιοποιηθούν σε θαλάσσιες μεταφορές μεσαίων αποστάσεων, όπως η Άπω Ανατολή-Περσικός Κόλπος, και να αντικαταστήσουν τα πλοία χωρητικότητας 4.000 TEU έως 5.000 TEU που εξυπηρετούν τώρα αυτή τη διαδρομή.
Περισσότερα από 100 τέτοια νέα πλοία έχουν παραγγελθεί από εταιρείες όπως η Danaos Corporation, η Seaspan Corporation, η X-Press Feeders και η TS Lines.
Η MSC, η οποία έχει πλέον στόλο συνολικής χωρητικότητας 4,35 εκατομμύρια TEU, από 325 ιδιόκτητα πλοία και 339 ναυλωμένα πλοία, έχει υπό παραγγελία 88 πλοία συνολικής χωρητικότητας 1,24 εκατομμυρίων TEU. Η εταιρεία με έδρα τη Γενεύη έχει επίσης ξεπεράσει τον εταίρο της 2M Alliance Maersk κατά περισσότερα από 100.000 TEU όσον αφορά τη χωρητικότητα των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, σύμφωνα με την Alphaliner.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr