Αυτή τη φορά η εταιρεία πλησιάζει, σύμφωνα με πληροφορίες, στην αγορά δυο δεξαμενοπλοίων μεταφοράς αργού πετρελαίου μεγέθους VLCC κατασκευασμένα από την Daewoo. Το δύο ετών δεξαμενόπλοιο με το όνομα Chelsea, χωρητικότητας 300.000 dwt, και το κατά ένα χρόνο νεότερο αδελφό πλοίο με το όνομα Ghillie, είναι τα δύο τελευταία πλοία της Hartree Partners. Η συμφωνία έχει συνημμένη συνολική τιμή 184 εκατομμυρίων δολαρίων.
Η Hartree Partners με έδρα τις ΗΠΑ έχει αξιολογήσει καλά τη χρονική στιγμή της πώλησης. Τα πλοία παραγγέλθηκαν το 2018 για περίπου 83,5 εκατομμύρια δολάρια το καθένα. Η τελευταία συμφωνία θα επεκτείνει το στόλο VLCC της Euronav έως και 40 πλοία.
Η Euronav ήταν έντονα στις ειδήσεις αυτόν τον μήνα μετά τις συζητήσεις για τη συγχώνευση με την Frontline του John Fredriksen. Αξίζει να σημειωθεί ότι αν και η προτεινόμενη συγχώνευση εγκρίνεται ομόφωνα από τα ανεξάρτητα μέλη του διοικητικού συμβουλίου της Frontline και του εποπτικού συμβουλίου της Euronav, η Compagnie Maritime Belge (CMB) – ο μεγαλύτερος μέτοχος της Euronav – έχει επανειλημμένα τονίσει ότι δεν υποστηρίζει την προτεινόμενη συγχώνευση.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr