Πριν από τη χορήγηση της έγκρισης, η LR εξέτασε τους κινδύνους του σχεδιασμού, συμπεριλαμβανομένης της αμμωνίας ως ενός από τα πιο πολλά υποσχόμενα εναλλακτικά καύσιμα για τη μετάβαση στη θαλάσσια ενέργεια.
Σύμφωνα με τον Li Tianxiang, αντιπρόεδρο και γενικό διευθυντή του Γραφείου Τεχνικής Υποστήριξης της Σαγκάης, LR Greater China, αυτός είναι ο πρώτος σχεδιασμός του είδους του για την DSIC και δείχνει τη δέσμευσή του ναυπηγείου στη μετάβαση στα καύσιμα μηδενικού άνθρακα.
Ο Guan Yinghua , αναπληρωτής επικεφαλής σχεδιαστής της DSIC, δήλωσε: «Η DSIC διαθέτει βαθιά τεχνογνωσία στην έρευνα στην καινοτομία πλοίων χαμηλών και μηδενικών εκπομπών άνθρακα, συνεργαζόμενη με νηογνώμονα LR για την έρευνα και την ανάπτυξη πράσινων πλοίων. Το 2019, η LR εξέδωσε το πρωτότυπο σχέδιο AiP στην DSIC για το αμμωνιακό πλοίο «C-Future» 23.000 TEU εξαιρετικά μεγάλου πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων . «Τώρα έχουμε ένα AiP για ένα πλοίο μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου χωρητικότητας 210.000 dwt, ικανό να τροφοδοτείται από αμμωνία, ένα κορυφαίο καύσιμο μεταφοράς μηδενικών εκπομπών άνθρακα. Είναι περαιτέρω απόδειξη της συνεργασίας της DSIC με τους πελάτες της για ένα μέλλον μηδενικών εκπομπών άνθρακα.»
Η ναυπηγική εταιρεία ξεκίνησε το 2022 με νέες παραγγελίες για τη ναυπήγηση δέκα συνολικά πλοίων, συμπεριλαμβανομένων έξι πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων διπλού καυσίμου 16.000 TEU και τεσσάρων πλοίων μεταφοράς χύδην φορτίου 37.000 τόνων. Τα πλοία έχουν παραγγελθεί από έναν άγνωστο Ευρωπαίο εφοπλιστή και την πολωνική ναυτιλιακή εταιρεία Polska Żegluga Morska (PŻM), αντίστοιχα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr