Μετά την ανακοίνωση από τις 24 Φεβρουαρίου 2022, όταν η AET επιβεβαίωσε την ονομασία του πρώτου από τα δύο πολύ μεγάλα πλοία μεταφοράς αργού διπλού καυσίμου (VLCCs) που κατασκευάστηκαν για μια μακροπρόθεσμη ναύλωση με την TotalEnergies και πρόσθεσε ότι παρέλαβε ένα ακόμη Suezmax Dynamic Positioning ( DP2) Shuttle Tanker, η εταιρεία παρείχε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με αυτήν την παράδοση την Τετάρτη.
Στη δήλωσή της, η AET εξήγησε ότι το Eagle Canoas – το δεύτερο από τη σειρά των τριών δεξαμενόπλοιων μεταφοράς DP2 που παραγγέλθηκαν – παραδόθηκε από τη Hyundai Heavy Industries (HHI) τον περασμένο μήνα. Σύμφωνα με τον φορέα εκμετάλλευσης δεξαμενόπλοιων, η Eagle Canoas ενισχύει περαιτέρω τη δέσμευσή της για την απαλλαγή από τις ανθρακούχες εκπομπές και τη βιωσιμότητα.
Ο Capt. Amit Pal, Παγκόσμιος Διευθυντής, DPST, σχολίασε την παράδοση: «Αυτό είναι πράγματι άλλο ένα ορόσημο για όλους μας, που μετά την επιτυχή παράδοση του Eagle Campos τον περασμένο μήνα, τώρα παραλαμβάνουμε το Eagle Canoas , αυξάνοντας τον παγκόσμιο στόλο μας DPST σε 13. Θέλω να επωφεληθώ αυτής της ευκαιρίας για να ευχαριστήσω όλους από την HHI, την DNV και τους συναδέλφους από την Eaglestar και την AET και όλους τους εμπλεκόμενους προμηθευτές και συνεργάτες που συνεργάστηκαν ακούραστα ως μία ομάδα για να διασφαλίσουν ότι όλες οι εργασίες ολοκληρώθηκαν έγκαιρα και με τα υψηλότερα πρότυπα».
Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, η δέσμευση της AET να μεταφέρει ενέργεια με έναν όλο και πιο υπεύθυνο και φιλικό προς το περιβάλλον τρόπο οδήγησε στη συμφωνία με τη Shell τον Δεκέμβριο του 2019 για τη λειτουργία αυτών των τριών δεξαμενόπλοιων στη Βραζιλία και διεθνώς με μακροπρόθεσμη ναύλωση.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr