Οι έξι εταιρείες, που θα συνεργαστούν με τη δανική ναυτιλιακή εταιρεία, είναι η CIMC ENRIC, η European Energy, η Green Technology Bank, η Orsted, η Proman και η WasteFuel.
Με αυτή την παραγωγική ικανότητα, το αργότερο μέχρι το τέλος του 2025, η Maersk θα ξεπεράσει πολύ την πράσινη μεθανόλη που απαιτείται για τα πρώτα 12 πράσινα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που βρίσκονται επί του παρόντος σε παραγγελία, σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας.
"Για τη μετάβαση προς την απαλλαγή από τις ανθρακούχες εκπομπές, χρειαζόμαστε μια σημαντική και έγκαιρη επιτάχυνση στην παραγωγή πράσινων καυσίμων. Η πράσινη μεθανόλη είναι η μόνη έτοιμη για την αγορά και επεκτάσιμη διαθέσιμη λύση σήμερα για τη ναυτιλία. Η παραγωγή πρέπει να αυξηθεί μέσω της συνεργασίας σε όλο το οικοσύστημα και σε όλο τον κόσμο. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο αυτές οι συνεργασίες σηματοδοτούν ένα σημαντικό ορόσημο για να ξεκινήσει η μετάβαση στην πράσινη ενέργεια», σχολίασε η Henriette Hallberg Thygesen, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Fleet & Strategic Brands στην AP Moller - Maersk.
Η ναυτιλιακή εταιρεία με έδρα την Κοπεγχάγη πιστεύει ότι μόλις αναπτυχθούν πλήρως αυτά τα έργα βιο- και ηλεκτρονικής μεθανόλης, θα είναι σε θέση να προμηθεύεται πράσινη μεθανόλη σε κλίμακα σε πολλές περιοχές σε όλο τον κόσμο.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr