Σύμφωνα με πληροφορίες, το δίδυμο θα εργαστεί για το σχεδιασμό και την ανάπτυξη ενός dry bulker με αμμωνία με στόχο την ολοκλήρωση του πλοίου το 2025.
Συγκεκριμένα, η Sumitomo Corporation θα σχεδιάσει και θα αναπτύξει το πλοίο μεταφοράς χύδην φορτίου, θα βελτιώσει το περιβάλλον ναυσιπλοΐας και θα διασφαλίσει την παροχή αμμωνίας ως καυσίμου, σε συνεργασία με την Oshima Shipbuilding και άλλους εξωτερικούς εταίρους καθώς και με τη συμμετοχή της εσωτερικής διοργανωτικής ομάδας έργου για αμμωνία, η οποία ξεκίνησε εντός της Sumitomo Corporation τον Ιούλιο.
Με συνολικό μήκος 229 μέτρα και δοκό 32,26 μέτρα, το πλοίο θα έχει χωρητικότητα νεκρού βάρους 80.000–81.000 MT.
Μετά την ολοκλήρωση του πλοίου, η Sumitomo Corporation θα το κατέχει και θα το εκμεταλλεύεται, βοηθώντας έτσι τους χρήστες της υπηρεσίας μεταφοράς του πλοίου να μειώσουν τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου στις αλυσίδες εφοδιασμού τους.
Από αυτόν τον Μάρτιο, από κοινού με εξωτερικούς συνεργάτες, η Sumitomo Corporation εξετάζει την έναρξη μιας επιχείρησης προμήθειας αμμωνίας για καύσιμα πλοίων στη Σιγκαπούρη. Εκτός από την κατασκευή μιας αλυσίδας εφοδιασμού αμμωνίας, η εταιρεία προβαίνει σε προσαρμογές με την κυβέρνηση της Σιγκαπούρης για τη διαμόρφωση των οδηγιών λειτουργίας και τη θέσπιση των απαραίτητων κανονισμών.
Η Sumitomo Corporation υλοποιεί πρωτοβουλίες για ολόκληρη την αλυσίδα εφοδιασμού αμμωνίας της ναυτιλιακής βιομηχανίας, όπως η ανάπτυξη του πλοίου που τροφοδοτείται με αμμωνία και η διάθεση καυσίμου αμμωνίας στα λιμάνια, συμβάλλοντας έτσι στην απαλλαγή του κλάδου από άνθρακα. Η εταιρεία θέλει επίσης να επιτύχει ουδετερότητα άνθρακα το 2050 ως μακροπρόθεσμο στόχο για τον μετριασμό της κλιματικής αλλαγής και τη δημιουργία ενός βιώσιμου ενεργειακού κύκλου.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr