Το πολωνικό λιμάνι φιλοξένησε μια διάσκεψη αφιερωμένη στον μετασχηματισμό των καυσίμων και της ενέργειας. Οι συμμετέχοντες ήταν εκπρόσωποι των τερματικών σταθμών που λειτουργούν στο λιμάνι και το Δημαρχείο της Gdynia. Περιλαμβάνονταν επίσης προμηθευτές καυσίμων χαμηλών και μηδενικών εκπομπών, προμηθευτές τεχνολογίας παραγωγής εναλλακτικών καυσίμων κ.λπ.
Η Αρχή του Λιμένα της Gdynia δήλωσε ότι έχει εντείνει τις εργασίες για την ανάπτυξη τεχνολογιών υδρογόνου. Επιπλέον, ξεκίνησε τη δημιουργία H2 hub. Συγκεκριμένα, στόχος του είναι να είναι σύμφωνο με τους κλιματικούς στόχους της ΕΕ, εργαζόμενο έτσι για τον ενεργειακό μετασχηματισμό στην Πολωνία.
Σύμφωνα με τον πρόεδρό της Jacek Sadaj, η λιμενική αρχή θέλει να εφαρμόσει την ιδέα ενός «πράσινου λιμανιού». Η πόλη σχεδιάζει επίσης να εισαγάγει αστικές συγκοινωνίες υδρογόνου και τραμ, ανέφερε η αντιδήμαρχος Katarzyna Gruszecka-Spychała.
Ο Jan Jarmakowski, πρόεδρος του Hutchison Port Gdynia (GCT), ανακοίνωσε ότι ο τερματικός σταθμός σχεδιάζει να αντικαταστήσει ή να εκσυγχρονίσει τους γερανούς που κινούνται με ντίζελ.
Από το 2024, το λιμάνι δεν θα εκτελεί παραγγελίες για τερματικό εξοπλισμό που χρησιμοποιεί ορυκτά καύσιμα. Το σχέδιο είναι να ενταχθεί το έργο της χρήσης πράσινων καυσίμων στον κύκλο των μελλοντικών επενδύσεων.
Επιπλέον, ο τερματικός σταθμός HES Gdynia είπε ότι ο όμιλος HES υιοθέτησε μια στρατηγική για τη μείωση των εκπομπών CO2 κατά 25%. Μία από τις πρωτοβουλίες για την υποστήριξη αυτής της στρατηγικής είναι τα θέματα υδρογόνου.
Το Gdynia Maritime Office ελέγχει την εφαρμογή όλων των απαραίτητων νόμων και κανονισμών που υποστηρίζουν την ανάπτυξη μιας πράσινης οικονομίας.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr