Η θυγατρική της Attica, Hellenic Seaways Maritime, πούλησε το ropax Express Pegasus, χωρητικότητας 8.153 gt και κατασκευής 1977 για ανακύκλωση στην Τουρκία, ενώ το ropax Bari χωρητικότητας 12.705 gt της Nobel Maritime και κατασκευής 1980, έφτασε στο Μπανγκλαντές, αυτή την εβδομάδα για τον ίδιο σκοπό.
Το ιταλικής κατασκευής σκάφος — που κληρονόμησε η Attica όταν αγόρασε την Hellenic Seaways το 2018 — ταίριαζε πάντα στον στόλο της με σύγχρονα, κυρίως ειδικά κατασκευασμένα ropax.
Το Express Pegasus εμπορευόταν αποκλειστικά σε περιθωριακές γραμμές που επιδοτήθηκαν από την ελληνική κυβέρνηση μέχρι να προσκολλήσει σε ένα απομακρυσμένο νησί της νησιωτικής αλυσίδας των Δωδεκανήσων τον Αύγουστο του 2020.
Αφού ξαναεπέπλευσε, μεταφέρθηκε πίσω στον Πειραιά, αλλά σύμφωνα με πηγές της βιομηχανίας, η ζημιά στο κύτος ήταν σοβαρή και, δεδομένης της παλαιότητας του σκάφους, δεν κρίθηκε οικονομικά σκόπιμο να επισκευαστεί.
Η διάθεση του Bari από τη Nobel Maritime ήταν καθαρά μια κίνηση αντικατάστασης στόλου.
Η εταιρεία, τα πλοία της οποίας δραστηριοποιούνται στην Αδριατική μεταξύ Ιταλίας, Ελλάδας και Αλβανίας υπό τη σημαία της Ventouris Ferries, το αντικατέστησε με ένα νεότερο ropax που αγοράστηκε από την Ιαπωνία.
Το καινούργιο πλοίο έχει χωρητικότητα 9.914-gt και είναι ένα ropax με ονομασία Rigel VII κατασκευής 1994, που αποκτήθηκε το 2019 ως Orange 7 από το Shikoku Kaihatsu Ferry και ξανακατασκευάστηκε σε ναυπηγείο κοντά στον Πειραιά πέρυσι.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr