Το πλοίο διαθέτει σχεδιασμό διπλού καυσίμου και χρησιμοποιεί δεξαμενές IMO Type C τοποθετημένες στο κατάστρωμα σε κάθε πλευρά, εξοικονομώντας έτσι χώρο φορτίου.
Σύμφωνα με την AETS, το σύστημα σχεδιάστηκε για την εκ των υστέρων προσαρμογή σε υπάρχοντα πλοία καθώς και σε νέα που έχουν σχεδιαστεί να τροφοδοτούνται με αμμωνία.
Ο Bjorn Hojgaard, Διευθύνων Σύμβουλος του Anglo-Eastern Univan Group, δήλωσε ότι η μετάβαση στα εναλλακτικά καύσιμα είναι ένα αναπόφευκτο μέρος του ταξιδιού της ναυτιλιακής βιομηχανίας προς τις τεχνολογίες πρόωσης καθαρών μηδενικών εκπομπών αερίων. Ο Hojgaard πρόσθεσε ότι προηγμένα εναλλακτικά σχέδια πλοίων ισοδύναμης ασφάλειας με τα συμβατικά πλοία θα διευκολύνουν το ρυθμό προσαρμογής.
«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να συνεργαζόμαστε με κορυφαίους νηογνώμονες όπως το ABS σε νέα έργα όπως ο σχεδιασμός του πλοίου μας με μηδενικές εκπομπές, μηδενικές απώλειες φορτίου, ο έλεγχος και η επικύρωση του οποίου είναι ένα σημαντικό βήμα προς τις προσπάθειές μας για απανθρακοποίηση», δήλωσε ο Arunava. Sengupta, διευθύνων σύμβουλος της AETS.
Αναγνωρίζοντας τη δυναμική της αμμωνίας στην απανθρακοποίηση της ναυτιλίας, η ABS εξέδωσε τον Οδηγό για πλοία με καύσιμα αμμωνίας, ο οποίος καθορίζει κριτήρια σχεδιασμού ταξινόμησης για τις ρυθμίσεις, την κατασκευή, την εγκατάσταση και την επιθεώρηση μηχανημάτων, εξοπλισμού και συστημάτων για πλοία που λειτουργούν με αμμωνία ως καύσιμο για την ελαχιστοποίηση των κινδύνων για το πλοίο, το πλήρωμα και το περιβάλλον.
«Η αμμωνία είναι ένα καύσιμο με υψηλές δυνατότητες ως λύση για τις ναυτιλιακές εταιρείες που θέλουν να απανθρακοποιήσουν τις δραστηριότητές τους. Το ABS έχει δεσμευτεί να υποστηρίξει την ασφαλή υιοθέτησή του από τον κλάδο και συνεργάζεται με εταιρείες που στοχεύουν στο μέλλον, όπως η AETS, για την ανάπτυξη των συστημάτων που θα απαιτήσει ο κλάδος. Είμαστε περήφανοι που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε αυτήν την κορυφαία γνώση του κλάδου για να υποστηρίξουμε την καινοτόμο προσέγγισή τους», δήλωσε ο Christopher J. Wiernicki, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ABS.
Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως η αμμωνία αναδεικνύεται ως ο πιθανός πρωτοπόρος στην τέταρτη επανάσταση πρόωσης στη ναυτιλιακή βιομηχανία. Θα αντιπροσωπεύει περίπου το 45% της παγκόσμιας ζήτησης ενέργειας για τη ναυτιλία το 2050, σύμφωνα με τις προβλέψεις του Διεθνούς Οργανισμού Ενέργειας (IEA).
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr