Το πρώην αφεντικό της Bourbon Offshore, το οποίο επίσης παραιτήθηκε φέτος από την ναυτιλιακή εταιρεία φυσικού αερίου Evergas μετά από συμφωνία με τους πιστωτές για την πώληση του στόλου της, θέλει να κατασκευάσει έως και τέσσερα πλοία χωρητικότητας 93.000 κυβικών μέτρων που κινούνται με αμμωνία, τα οποία λέγεται ότι είναι τα μεγαλύτερα στην αγορά .
Ταξινομημένο από το γαλλικό Bureau Veritas, το πρώτο πλοίο φέρεται να είναι επίσης συμβατό με όλες τις διαστάσεις και τις λειτουργίες ενός πολύ μεγάλου πλοίου μεταφοράς αερίου (VLGC). Συγκεκριμένα, οι δύο δεξαμενές καυσίμου αμμωνίας μπορούν να εξοπλιστούν για να διευκολύνουν την προμήθεια καυσίμου αμμωνίας εάν απαιτείται μεταφορά και εμπόριο άλλων αγαθών όπως το υγραέριο. Επιπλέον, η υγρή αμμωνία μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί ως ενδιάμεσος φορέας για το υδρογόνο, παρέχοντας μια λύση για τη μεταφορά υγρού υδρογόνου μεγάλης χωρητικότητας.
Οι ημερομηνίες παράδοσης και το κόστος του έργου δεν έχουν γνωστοποιηθεί. Τα πλοία σχεδιάζονται για τη μεταφορά υγρής αμμωνίας από πολλά νέα έργα πράσινης συνθετικής αμμωνίας που αναπτύσσονται παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων έργων που προωθούνται από την JS & Co., για να καλύψουν τις ανάγκες της Ευρώπης και της Βορειοανατολικής Ασίας το 2025.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr