Όπως έγινε γνωστό, η εταιρεία θα επιτρέψει σε εύθετο χρόνο στους πλοιοκτήτες να χρησιμοποιούν τα λεγόμενα «μελλοντικά καύσιμα» –όπως αμμωνία, μεθανόλη και υδρογόνο– που παράγονται επίσης με κλιματικά ουδέτερο τρόπο. Ενώ αυτά τα καύσιμα δεν είναι επί του παρόντος διαθέσιμα στην αγορά, η χρήση τους σε μονάδες MAN θα είναι δυνατή μέσω της αρχικής εκκίνησης εγκαταστάσεων παραγωγής πράσινων καυσίμων. Αυτά, με τη σειρά τους, αναμένεται να μειώσουν τις επιβλαβείς εκπομπές και να πληρούν μελλοντικές, αυστηρότερες περιβαλλοντικές απαιτήσεις και κανονισμούς, σύμφωνα με την εταιρεία.
«Τα βιοκαύσιμα που παράγονται με αειφόρο τρόπο, για παράδειγμα αυτά που προέρχονται από άχρηστα ξύλα, μπορούν να μειώσουν την παραγωγή CO2 έως και 85%», δήλωσε η Marita Krems, Επικεφαλής του Τμήματος Τετράχρονων Θαλάσσιων Κινητήρων της MAN Energy Solutions.
«Το 2022, θα προσφέρουμε κινητήρες που έχουν σχεδιαστεί για μεταγενέστερη μετατροπή – εάν απαιτείται – σε λειτουργία μεθανόλης. Από το 2024, θα προσφέρουμε λύσεις για τη χρήση μεθανόλης σε τετράχρονους κινητήρες».
Τον Αύγουστο του τρέχοντος έτους, η MAN ES υπέγραψε σύμβαση για την προμήθεια οκτώ κινητήρων μεθανόλης διπλού καυσίμου για τα νέα πλοία εμπορευματοκιβωτίων της Maersk. Η παραγγελία περιλαμβάνει μια επιλογή για επιπλέον τέσσερις κινητήρες με το πρώτο από τα επιβεβαιωμένα πλοία να τεθεί σε υπηρεσία το πρώτο τρίμηνο του 2024.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr