Οι διοικήσεις και οι πιστώτριες τράπεζες είναι στο τελικό στάδιο της συμφωνίας και εφόσον τελικά οι πιστωτές συμφωνήσουν με την πρόταση που βρίσκεται στο τραπέζι θα δημιουργηθεί ένας όμιλος με ισχυρότατο στόλο ο οποίος θα έχει απέναντί του βασικούς ανταγωνιστές την Seajets στις Κυκλάδες και τις Μινωικές Γραμμές του ομίλου Γκριμάλντι στο δρομολόγια της Κρήτης και της Αδριατικής.
Μετά τη συμφωνία που θα απαλλάξει την ΑΝΕΚ από τα βαρύ δανεισμό των 300 εκατ. ευρώ (250 εκατ. ευρώ προς τράπεζες και 50 εκατ. ευρώ προς προμηθευτές και τρίτους)
Περισσότερο απ΄ όλα όμως η νέα Attica Group, που έχει καταφέρει να αντιπαρέλθει με επιτυχία σειρά μεγάλων κρίσεων και να απορροφήσει την Hellenic Seaways πριν από λίγα μόλις χρόνια, θα αποκτήσει τα μεγέθη και το προφίλ που απαιτείται για να μπορέσει να αντεπεξέλθει στην μεγάλη πρόκληση της χρηματοδότησης του μετασχηματισμού του στόλου της σύμφωνα με τα νέα περιβαλλοντικά πρότυπα που υπαγορεύουν πλέον οι διεθνείς και εγχώριοι κανονισμοί.
Η Attica Group διαθέτει 30 πλοία τα οποία δραστηριοποιούνται με τα εμπορικά σήματα «Superfast Ferries», «Blue Star Ferries» και «Hellenic Seaways». Από τα πλοία αυτά, τα 20 είναι συμβατικά επιβατηγά – οχηματαγωγά, τα 9 είναι ταχύπλοα και εάν είναι φορτηγό – οχηματαγωγό. Τα πλοία του Ομίλου είναι ιδιόκτητα πλην ενός επιβατηγού – οχηματαγωγού που είναι με μακροχρόνια γυμνή ναύλωση. Όλα τα πλοία είναι εγγεγραμμένα στο ελληνικό νηολόγιο και φέρουν την ελληνική σημαία. Στις γραμμές της Αδριατικής και της Κρήτης τα πλοία του ομίλου λειτουργούν ήδη εδώ και 10χρόνια κοινοπρακτικά με πλοία της ΑΝΕΚ LINES. Η ΑΝΕΚ ιδρύθηκε το 1967 και ο στόλος που διαχειρίζεται σήμερα περιλαμβάνει 9 πλοία.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr