Το πλοίο ήταν υπό κατασκευή στο ναυπηγείο Tsu της Japan Marine United Corporation (JMU). Η χωρητικότητα του είναι 210.000 dwt και το τρέχον βύθισμα φτάνει τα 8,2 μέτρα. Το συνολικό μήκος του σκάφους είναι 300 μέτρα και το πλάτος 50.
Το πλοίο θα μεταφέρει σιδηρομετάλλευμα και άνθρακα για την JFE Steel Corporation βάσει μακροπρόθεσμης σύμβασης χρονοναύλωσης.
Το bulker είναι εξοπλισμένο με τις αυθεντικές συσκευές προώθησης εξοικονόμησης ενέργειας κατασκευασμένες από την JMU, οι οποίες αναμένεται να μειώσουν την αντίσταση που προκαλείται από τον άνεμο.
Η νέα τεχνολογία θα μπορούσε να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου χρησιμοποιώντας αυτές τις συσκευές και τη χαμηλή αντίσταση ανέμου, σε σύγκριση με τα συμβατικά σκάφη, σύμφωνα με την εταιρεία.
Πριν από λίγες ημέρες, η K Line υπέγραψε ένα δάνειο που συνδέεται με την κλιματική μετάβαση (TLL) με συνεργεία από διάφορους δανειστές, το οποίο κανονίστηκε από την Mizuho Bank Ltd. (MHBK).
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr