Ο κατασκευαστής έχει ναυλώσει τρία bulkers μεγέθους handysize για τη μεταφορά 60.000 τόνων φορτίου για να «διατηρήσει τις γραμμές παραγωγής του σε όλο τον κόσμο».
«Όταν είδαμε ότι δεν μπορούσαμε να αποκτήσουμε εμπορευματοκιβώτια ή χώρο λόγω της τρέχουσας κρίσης εμπορευματοκιβωτίων, τότε έπρεπε να σκεφτούμε «έξω από το κουτί (ή το εμπορευματοκιβώτιο)», δήλωσε ο διευθυντής προμηθειών της Coca-Cola, Άλαν Σμιθ, σε ανάρτηση στο LinkedIn.
Η εταιρεία έχει χρονοναυλώσει το Aphrodite M, χωρητικότητας 34,400-dwt, το Weco Lucilia C χωρητικότητας 35,000-dwt και το Zhe Hai 505 χωρητικότητας 35,130-dwt (όλα κατασκευασμένα το 2011), σύμφωνα με μια φωτογραφία που δημοσιεύτηκε στα κοινωνικά μέσα από το στέλεχος των ΗΠΑ.
«Αυτό είναι το ισοδύναμο των 2.800 teu που παραδοσιακά θα είχαν αποσταλεί με τις γραμμές αποστολής», δήλωσε ο Σμιθ.
Επίσης δήλωσε ότι ήταν «το πρώτο από τα πολλά που ελπίζουμε τους επόμενους μήνες» και ότι ήταν ένα παράδειγμα «εξαιρετικής συνεργασίας μεταξύ των ομάδων προμηθειών, των εταίρων της αλυσίδας εφοδιασμού και των προμηθευτών μας».
«Ο καλός συντονισμός είναι ζωτικής σημασίας τόσο από την πλευρά του σχεδιασμού όσο και από την πλευρά της λειτουργίας για τη φόρτωση και την εκφόρτωση», πρόσθεσε ο Σμιθ.
Η Coca-Cola είναι η τελευταία -από τις πολλές- σημαντική μάρκα που αντιμετωπίζει από μόνη της τα προβλήματα στον τομέα της ναυτιλίας, λόγω των πρωτοφανών διαταραχών στην αγορά εμπορευματοκιβωτίων.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr