Η εταιρεία συνεργάστηκε με μια κοινοπραξία σε ολόκληρη τη βιομηχανία, συμπεριλαμβανομένων της MAN Energy Solutions, της Babcock International και της Νορβηγικής Ναυτιλιακής Αρχής για την επίτευξη της AIP από την DNV.
Ο νέος σχεδιασμός του εν λόγω πλοίου απονεμήθηκε με την AIP με βάση τη σημειογραφία ειδικών χαρακτηριστικών (GF NH3) σύμφωνα με τους νέους κανόνες της DNV για τη χρήση της αμμωνίας ως καυσίμου σε πλοία μεταφοράς αερίου.
Εκ μέρους της Navigator, ο Paul Flaherty, ανώτερο στέλεχος, σχολίασε: «Η απόκτηση AIP από την DNV για πλοία με καύση αμμωνίας είναι το πρώτο βήμα στην προετοιμασία της Navigator Gas να καλύψει τις μελλοντικές απαιτήσεις των πελατών και να μειώσει το αποτύπωμα άνθρακα μέσω χαμηλότερων εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου. Μακροπρόθεσμα, η χρήση της αμμωνίας ως καυσίμου είναι μία από τις εναλλακτικές επιλογές καυσίμων που επιδιώκουμε, μαζί με το CCS (Carbon capture and storage), την αντιστάθμιση άνθρακα και τη βελτιστοποίηση των πλοίων, έτσι ώστε να γίνουν πιο ‘’πράσινα’’».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr