Καθώς οι υπεράκτιοι φόρτωναν και ξεφόρτωναν φορτίο από το containership της CMA CGM, Bianca, μια ξαφνική τοπική καταιγίδα πέρασε από την περιοχή. Δέκα από τα 16 σημεία πρόσδεσης του πλοίου λύθηκαν από τους δυνατούς ανέμους και το πλοίο απομακρύνθηκε από την προβλήτα. Εμπορευματοκιβώτια που σηκώθηκαν από γερανογέφυρες στην ακτή χτύπησαν το πλοίο. Ένα κατεστραμμένο δοχείο έπεσε στο νερό και χύθηκε ένα φορτίο πλαστικών σφαιριδίων. Ένας χειριστής γερανού υπέστη έναν ελαφρύ τραυματισμό. Οι ζημιές ανήλθαν σε περίπου 15,1 εκατομμύρια δολάρια.
Η Εθνική Μετεωρολογική Υπηρεσία κατατάσσει τις ανατροπές ως «ισχυρούς ανέμους που κατεβαίνουν από μια καταιγίδα και εξαπλώνονται γρήγορα μόλις χτυπήσουν στο έδαφος. Αυτοί οι άνεμοι μπορούν εύκολα να προκαλέσουν ζημιά παρόμοια με εκείνη ενός ανεμοστρόβιλου EF0 (άνεμοι 65-85 μίλια / ώρα) ή ακόμα και EF1 (άνεμοι 86-110 μίλια / ώρα) και μερικές φορές παρερμηνεύονται ως ανεμοστρόβιλοι».
Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι η πιθανή αιτία του ατυχήματος ήταν η ξαφνική έναρξη απρόβλεπτων ισχυρών ανέμων που πιθανόν προέρχονταν από την εκροή μιας καταιγίδας που προκάλεσε κατάρρευση.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr