Η συναλλαγή αναμένεται να έχει ως αποτέλεσμα ο CTT να γίνει το προτιμώμενο σημείο φόρτωσης για την Cosco και η HHLA να έχει μακροπρόθεσμη εξασφαλισμένη ικανότητα και απασχόληση στο λιμάνι του Αμβούργου.
«Το πρώτο κινεζικό πλοίο υποβλήθηκε σε επεξεργασία στο Tollerort το 1982. Έκτοτε, ο τερματικός σταθμός έχει γίνει κόμβος για τις τακτικές γραμμές των σημερινών γραμμών αποστολής της Cosco. Σε αυτό το πλαίσιο, η HHLA και η Cosco επιδιώκουν εξίσου τον στόχο της επιτυχούς διασφάλισης του μέλλοντος του CTT και μιας ακόμη πιο αποτελεσματικής μετακίνησης των κινεζικών ροών εφοδιασμού στο Αμβούργο», δήλωσε η Angela Titzrath, πρόεδρος του εκτελεστικού συμβουλίου της HHLA.
Ο CTT είναι ένας από τους τρεις τερματικούς σταθμούς εμπορευματοκιβωτίων της HHLA στο λιμάνι του Αμβούργου. Ο τερματικός σταθμός διαθέτει τέσσερις θέσεις ελλιμενισμού και 14 γερανογέφυρες μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Σύμφωνα με την HHLA, σχεδόν το ένα τρίτο των εμπορευματοκιβωτίων που εισάγονται στο Αμβούργο έρχεται από την Κίνα ή προορίζεται για την κινεζική αγορά. «Μέσω αυτής της στρατηγικής συνεργασίας με την CSPL, δεν θα ωφεληθούν μόνο οι CTT και HHLA - η θέση του Αμβούργου ως κόμβου logistics στην Ευρωπαϊκή Βόρεια Οροσειρά και για την περιοχή της Βαλτικής θα ενισχυθεί επίσης».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr